No SSO cookie

Porsche se ecologizeaza!

voteaza
(0/ 0)
Porsche se ecologizeaza!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noi detalii despre viitorul model Porsche Cayenne S Hybrid!

 
 
Porsche a lansat mai multe detalii referitoare la modelul Cayenne S Hybrid, care va debuta oficial in prima parte a anului 2010. Puterea va fi oferita de un motor de 3 litri V6 supra alimentat Audi pe injectie directa ce dezvolta 333 CP si un cuplu motor maxim de 435 NM. Motorul de combustie va avea alaturi un motor electric sincron in trei faze ce dezvolta 52 CP si un cuplu motor maxim de 300 NM ce poate fi folosit individual. Ambele unitati sunt impreunate la o transmisie cu 8 viteze automatica. O baterie hibrida din nickel de 38 kW e amplasata in roata de rezerva. Conform Porsche, inginerii sai au putut sa mearga cu masina in timpul testelor la o viteza de 137 km/h fara a folosi motorul cu combustie. Modelul Cayenne S Hybrid se asteapta a emite cu 20% mai putin dioxid de carbon decat celelalte motoare cu combustie din clasa sa. Acceleratia de la 0 la 100 km/h va avea loc in doar 6.8 secunde in vreme ce consumul mediu de combustibil se asteapta sa fie mai mic de 9 litri la suta de kilometri. Informatii referitoare la nivelul de pret nu au fost facute publice. Un sistem hibrid similar va fi probabil disponibil si pe viitorul model Panamera candva in 2010.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3165 :: 21.6MB