No SSO cookie

FRANKFURT 2017: Porsche 911 GT3 cu pachetul Touring

voteaza
(0/ 0)
FRANKFURT 2017: Porsche 911 GT3 cu pachetul Touring
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul model din gama vehiculelor puriste Porsche: modelul 911 GT3 cu pachetul Touring va fi prezentat în cadrul celui de-al 67-lea Salon Internațional de Automobile (IAA), ce are loc în perioada 12 - 24 septembrie 2017, la Frankfurt.

 
 

Automobilul este disponibil exclusiv cu transmisie manuală în șase trepte, iar în locul eleronului fix spate ​​are un spoiler ajustabil, precum cel de pe modelul Carrera 911. Sub exteriorul său discret se află tehnologie motorsport pură: motorul aspirat natural de patru litri, preluat din motorsport, atinge 368 kW (500 CP) și generează un cuplu de 460 Nm. La schimbări optime ale treptelor de viteză, modelul 911 GT3 cu pachetul Touring accelerează de la 0 la 100 km / h în 3,9 secunde, atingând o viteză maximă de 316 km/h.

Denumirea "Touring" amintește de varianta de echipare a modelului 911 Carrera RS din anul 1973. Chiar și atunci, designul purist 911 și caracteristicile clasice de interior erau elemente cheie. Noul 911 GT3 cu pachetul Touring adoptă și modernizează acest concept. Această variantă este destinată fanilor de mașini sportive de înaltă calitate, care apreciază în mod special un aspect discret și plăcerea clasică a condusului.

Pe lângă pachetul Clubsport și gamele de echipare Alcantara, practic toate opțiunile GT 911 sunt de asemenea disponibile în combinație cu pachetul Touring. Acestea includ caracteristici precum toate culorile exterioare și ale roților, plăcuțele de frână ceramice PCCB, sistemul de ridicare, farurile cu LED, toate variantele de scaune, pachetul Chrono și sistemele audio.

high_911_gt3_with_touring_package_2017_porsche_ag_5

 

Pachetul Touring este acum disponibil la comandă. În Germania, modelul 911 GT3 cu pachetul Touring – ca și 911 GT3 -  costă 152.416 EUR TVA inclus, cu opțiunile de echipare specifice țării de unde se comandă.

Cu excepția spatelui, caroseria modelului GT3 rămâne neschimbată în varianta cu pachetul Touring. Acest lucru înseamnă că are prizele mari de aer la capătul frontal special conceput, precum și priza de aer tipică modelului 911 GT3, situat în fața compartimentului pentru portbagaj. Farurile față și spate sunt identice, deși nu sunt fumurii. Aspectul din partea laterală a vehiculului este dominat de jantele din aliaj forjat cu blocare centralizată. În partea din față, anvelopele 245/35 ZR 20 sunt montate pe roți de 9 inch, în timp ce în spate, anvelopele 305/30 ZR 20 sunt montate pe jante de 12 inch. Anvelopele creează o impresie puternică, deoarece caroseria acestei noi variante este cu 44 de milimetri mai lată la pasajele roților decât modelul Carrera 911. Scăderea în înălțime cu încă 25 de milimetri accentuează lățimea mașinii.

high_911_gt3_with_touring_package_2017_porsche_ag_2

 

Caracteristicile structurale subtile sunt vizibile mai întâi la spate. Aripa spoilerului extensibil spate, din producția de serie 911, este echipată cu o margine aerodinamică detașabilă (flaps Gurney) în culoarea caroseriei. Grila special concepută a capotei spate are logo-ul "GT3 Touring". Printre caracteristicile deosebite se numără și benzile laterale argintii ale geamurilor, țeava de eșapament sport și capacele sistemelor de spălare a farurilor din față, precum și sigla Porsche din spate. În cazul pachetului "Black Exterior Touring", aceste elemente vin pe negru, ca și în cazul modelului 911 GT3. Farurile din față și din spate sunt fumurii.

Interiorul oferă senzația unei mașini sport clasice cu transmisie manuală. Respectând caracteristicile unui model GT purist, pielea fină este prevalentă față de Alcantara. Marginile volanului, schimbătorul de viteze, cotierele de pe panourile ușilor, capacul compartimentului din consola centrală și mânerele interioare ale ușilor sunt tapițate în piele netedă. Centrul scaunelor este fabricat din țesătură neagră. Tetierele sunt prevăzute cu emblema Porsche în relief și toate cusăturile din interiorul acoperit parțial cu piele sunt cusute cu fir negru. Detaliul de finețe al interiorului sunt ornamentele din aluminiu negru.

Transmisia și șasiul sunt identice pentru toate vehiculele 911 GT3 cu transmisie manuală, inclusiv pentru varianta cu pachetul Touring. Motorul aspirat natural în șase cilindri, cu o cilindree de patru litri, este preluat de la mașinile de curse precum 911 RSR și 911 GT3 Cup. Acesta este cel mai puternic motor aspirat natural cu injecție directă și are cea mai mare cilindree pe care Porsche a dezvoltat-o vreodată pentru un motor boxer cu șase cilindri de serie. Motorul este caracterizat prin conceptul său de mare viteză. Arborele cotit se rotește cu până la 9.000 de rotații pe minut, ceea ce este cu adevărat extraordinar, chiar și pentru un motor de mașină sport.

high_911_gt3_with_touring_package_2017_porsche_ag_4

 

Raportul de transmisie al celor șase trepte de viteză este precis adaptat puterii motorului și oferă un caracter sportiv modului de schimbare a vitezelor. O funcție automată a accelerației oferă un sunet palpitant atunci când schimbați viteza într-o treaptă mai joasă. Această funcție este activată prin butonul "Sport" de pe consola centrală, facilitând schimbarea mai dinamică a vitezelor datorită sincronizării mai rapide a roților. Transmisia manuală sport GT transferă puterea către o blocare mecanică a diferențialului spate cu frânare automată (PTV).

Șasiul modelului 911 GT3 este dovada experienței Porsche în motorsport. Pe lângă designul de bază, care este optimizat pentru precizie, șasiul are, de asemenea, caracteristici superioare de manevrabilitate, datorită în primul rând direcției active pe puntea spate. În funcție de viteză, acesta se orientează în direcția opusă sau în aceeași direcție cu roțile din față, îmbunătățind astfel agilitatea și stabilitatea vehiculului. Dimensiunea anvelopelor de pe ambele osii este aleasă astfel încât roțile din față să transmită în mod optim forțele de direcție și frânare, în timp ce roțile din spate să asigure unitate și tracțiune.

În plus față de Porsche Communication Management (PCM), care include un modul de navigație online cu informații în timp real despre trafic, echipamentul standard al fiecărui 911 GT3 include și modulul Connect Plus și aplicația Porsche Track Precision. Această aplicație permite șoferului să afișeze, să înregistreze și să analizeze date detaliate despre condus pe smartphone.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2577 :: 17.88MB