No SSO cookie

Peugeot 407 a murit, traiasca noul 508!

voteaza
(0/ 0)
Peugeot 407 a murit, traiasca noul 508!
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a facut cunostinta cu noul Peugeot 508, disponibil acum si in Romania.

 
 
Peugeot 508 este inlocuitorul modelului 407 si totodata al lui 607, care dupa scoaterea definitiva din productie nu are un inlocuitor direct.


508 este un proiect ambitios, o dorinta definita mai mult de curaj decat de ratiune, pentru ca ataca o piata  arhiplina, in care jucatori de marca si-au alcatuit fieful. Nu este  usor sa ataci nume precum Passat, Mondeo, Superb, Avensis, Insignia, si chiar daca cei de la Peugeot nu o recunosc, nu e usor sa canibalizezi vanzarile lui C5, un var cu aere de nobil, nascut din parinti comuni, masina a carei platforma este doar unul dintre punctele comune cu 508.
Masini.ro a testat atat varianta 1.6 VVTi de 120 CP, cat si varianta 2.0 HDi de 140 CP, ambele cu transmisie manuala in sase trepte.


Primele impresii rezultate in urma parcurgerii a aproape 800 de kilometri cu doua modele Peugeot 508, adica 1.6THP si 2.0 HDi, va stau la dispozitie aici.


 Cristian Szilvassy

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

fara suparare, dar 407 este mult mai aspectuos decat acest 508... mie mi se pare o copie ieftina a audiului A6...si cand zic ieftina, nu ma refer la pret, ci la faptul ca este un "chici"...

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2057 :: 22.19MB