Rieck a spus: "În acest an vom vinde mai mult de 50.000 de vehicule, crescând cota de piaţă de la 6,0 până la o valoare estimată de 6,3 la sută.
Aceata va fi cea mai mare cotă a noastră din 2005. Opel este unul dintre importatorii de top în Turcia și unul dintre cele mai populare branduri. Vom construi pe aceste premise și vom fi mai performanţi decât creșterea pieței locale."
Strategia companiei de creștere se bazează pe imaginea sa de brand, un portofoliu puternic de produse și o rețea de dealeri de încredere. În plus, ofensiva Opel ce include noi motoare, chiar mai eficiente și mai ecologice, este de așteptat să îi crească în continuare popularitatea printre clienții săi turci.
Noul Opel ADAM sărbătorește premiera sa din Turcia la Istanbul. În afară de acest model mic, şic, urban, sub-compactul SUV Mokka, alături de Astra sedan vor fi punctele principale de atracţie ale standului Opel. Peste 200 de companii îşi vor dezvălui noile produse la Istanbul. Până la un milion de vizitatori sunt așteptați la salonul auto al Turciei, care are loc la fiecare doi ani. Această performanţă îl face al treilea cel mai mare salon auto din acest an, după Geneva și Paris.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!