No SSO cookie

Opel Insignia e pe primul loc in Europa

voteaza
(0/ 0)
Opel Insignia e pe primul loc in Europa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel Insignia ocupa primul loc in Europa, reusind sa inregistreze peste 100.000 de comenzi in primul sfert al acestui an!

 
 
In vreme ce la ei acasa in SUA, General Motors alaturi de Ford si Chrysler sunt invinsi de catre producatorii japonezi in segmentul modelelor sedan, in Europa modelul celor de la GM, Opel Insignia, a reusit sa ocupe primul loc al vanzarilor in primul semestru al anului 2009, reusind sa depaseasca toti competitorii din categoria sedanurilor de dimensiuni medii. Conform celor de la Opel, mai mult de 100.000 de comenzi au fost primite pentru modelul Insignia, masina ce a fost numita Masina Anului 2009 in Europa. Pentru a face fata cererii, Opel a decis sa adauge inca trei schimburi suplimentare la fabrica sa de la Russelsheim din Germania in luna Mai. Alan Visser, vice presedinte al Opel, a declarat ca Insignia arata un potential de cucerire a pietei foarte bun, reusind sa atraga pana si din clientii clasici ai brandurilor premium. Acesta a continuat si a spus ca modelul Insignia este un simbol al performantei si abilitatilor celor de la Opel, aratand ce pot ei sa faca. Din pacate pentru cei de la General Motors, starea economica extrem de proasta ar putea sa ii conduca la cedarea companiei germane catre Fiat pana la sfarsitul acestui an.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2292 :: 18.68MB