No SSO cookie

Nu va exista un BMW M7!

voteaza
(0/ 0)
Nu va exista un BMW M7!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Boss-ul diviziei BMW M, Kay Segler, a declarat ca un model M7 nu este in planurile concernului german.

 
 
Intr-un interviu acordat publicatiei Automotive News si avand ca subiect X5M si X6M, intrebat despre un posibil M7, seful diviziei M de la BMW, Kay Segler, a replicat:"Am luat in considerare acest aspect si ne-am decis sa nu-l punem in aplicare. Modelul 760 cu tractiune integrala este o oferta foarte puternica. Iar vanzarile unei versiuni M ar fi foarte scazute, fata de valoarea totala a investitiei noastre."

Asta inseamna ca versiunea M Sport (foto) este cel mai apropiat corespondent posibil pentru un super 7, sau un M7. Iar daca nu va deranjeaza "marele neajuns" de a nu avea sigla M pe masina, modelul de 507 CP, Alpina B7 este un adevarat M, doar cu alt nume.

Cat pentru cei pozitionati la celalat capat al preferintelor auto, Segler a afirmat ca are nevoie de un an de zile pentru dezvoltarea unei versiuni M la Seria 1, dar ca X1 nu-si va gasi un corespondent in nobila clasa M. Nu inca!

Bineinteles, unii isi amintesc de vremea cand purtatorii de cuvant ai BMW afirmau sus si tare ca nu vor exista niciodata versiuni M pentru ceea ce ei numesc "Sports Activity Vehicles", deoarece "nu s-ar mai potrivi brand-ului", etc...


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3168 :: 17.86MB