McLaren a publicat primele imagini oficiale cu noul model MP4-12C, inlocuitorul lui SLR. Noul McLaren MP4-12C este biletul de intrare in epoca moderna a micului dar celebreului producator britanic.
Cu un design gandit sa dureze peste ani, noul McLaren se anunta a fi un model desenat doar dupa o serie de principii ale functionalitatilor. Modelul nu reprezibnta un transfer total de tehnologie de la Formula 1, dar este inspirat in proportie de suta la suta din competitia rege a sporturilor cu motor.
Un exemplu clar in acest sens sunt gurile de aerisire laterale aflate in vecinatatea usilor. Spatele noului supercar englez se remarca printr-un caracter pur sportiv, notabila fiind gura de evacuare dubla montata central, totul asezat intr-un mod unic pe care nu-l intalnesti la alt automobil. Cu un asemenea bagaj de particularitati, LED-urile noului MP4-12C par a fi un pas inapoi pe scara tehnologiei.
Interiorul nu putea fi lipsit de scaunele sport, de o consola centrala conceputa ca un panou de control sau de touch screen-ul de 7 inch. Noul McLaren isi trage forta dintr-un motor V8 de 3.8 litri, montat central, care dezvolta o putere de 600 cai si un cuplu maxim 600 Nm.
Inginerii McLaren au redus greutatea vehiculului cat mai mult posibil. Pentru indeplinirea acestui scop, McLaren a folosit cunostintele acumulate in lumea curselor si a realizat o structura monococa din fibra de carbon, care este si durabila si foarte rezistenta. McLaren MP4-12C este prevazut cu un sistem denumit Brake Steer, care are rolul de a imbunati stabilitatea in viraje si comportamentul vehiculului pe sosea. O serie de alte tehnologii imbunatesc esential comportamentul noului supercar McLaren. Noul MP4-12C va fi lansat in 2011.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!