No SSO cookie

Noul Range Rover Evoque pe lista celor de la Project Kahn

voteaza
(0/ 0)
Noul Range Rover Evoque pe lista celor de la Project Kahn
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Project Kahn este un tuner britanic recunoscut pentru pachetele de tuning create pentru modelele Land Rover. Britanicii au lansat un teaser care indica faptul ca viitorul model aflat pe lista este noul Range Rover Evoque cu cinci usi.

 
 
Tunerul britanic nu a oferit detalii cu privire la noul model Project Kahn, singura informatie disponibila este ca va fi dotat cu un propulsor modificat de catre Cosworth. Propulsorul care va fi supus modificarilor va fi cel mai probabil cel pe benzina de 2.0 litri capabil sa dezvolte in varianta standard 240 CP.

Varianta pe benzina de 2.0 litri ofera o accelerare de la 0-100 km/h in doar 7.1 secunde. Noul Range Rover Evoque va fi disponibil in trei versiuni de echipare: Pure, Prestige si Dynamique. Evoque va fi disponibil atat cu tractiune frontala, cat si cu tractiune integrala permanenta. Noul model cu cinci usi a debutat oficial la Salonul Auto de la Los Angeles.

Interiorul combina eleganta caracteristica modelelor Range Rover cu tehnologia moderna. Noul model este dotat cu sisteme de conectare auxiliara, USB si iPhone. Bordul iese in evidenta prin monitorul dual-view de 8 inch. Acest monitor permite ca soferul si pasagerul sa poata vedea doua lucruri diferite in acelasi timp.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2179 :: 22.19MB