No SSO cookie

Noul Cayenne va fi mai bun pe teren accidentat

voteaza
(0/ 0)
Noul Cayenne va fi mai bun pe teren accidentat
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Porsche a testat noul model Porsche Cayene Turbo in desert. Scopul testului a fost sa vada cat de bine se comporta noul model compartiv cu cel actual.

 
 
Noile modele Cayenne Turbo au fost folosite pentru a urca dune de nisip inalte de 92 m. Masinile au reusit sa urce si sa coboare de 4 ori, dar a cincea oara, din cauza caldurii foarte mari, s-a blocat diferentialul autoblocant. Echipa nu a fost deloc descurajata, declarand ca era normal ca ceva sa cedeze in acele conditii extreme. Dupa 5 minute in care au fost lasate sa se raceasca, noile modele Cayenne si-au continuat testele.

Concluzia celor de la Porsche este ca noile modele sunt net superioare celor actuale. Viteza cu care au urcat si coborat dunele de nisip, rareori a scazut sub 45 km/h. Aceste performante se datoreaza noilor diferentiale autoblocante, centrale si posterioare, suspensii pneumatice si tractiune integrala.

Noul Cayenne are un ampatament marit cu 4 cm, pentru a crea un spatiu mai mare pasagerilor din spate. Noul model va fi lansat in aceasta vara si va veni initial cu trei motorizari: un V6 pe benzina de 3.6 litri si 296 CP, Cayenne S va avea 394 CP, iar Cayenne Turbo 493 CP. Spre sfarsitul anului va fi lansata si o versiunea hibrida si un V6 diesel.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8287 :: 22.2MB