No SSO cookie

Noul Cayenne: mai perfomant, mai economic

voteaza
(0/ 0)
Noul Cayenne: mai perfomant, mai economic
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cayenne incepe un nou capitol in istoria sa de succes: la patru ani de la lansarea modelului, Dr. Ing. H.c. F. Porsche AG din Stuttgart, Germania, prezinta a doua generatie a SUV-ului sau sportiv.

 
 

1.jpg
Noile modele Cayenne, Cayenne S si Cayenne Turbo au primit motoare mai puternice cu injectie directa de benzina. Acestea sunt cunoscute la Porsche sub numele de Direct Fuel Injection (DFI) si au un consum de benzina mai mic cu peste 8% (NEDC). In conditii reale de condus, este posibila o reducere de pana la 15%.

Noul Cayenne poate fi comandat in Romania

Versiunea de baza a acestui SUV sportive livreaza 290 CP, obtinuti din 3.6 litri si din sase cilindri dispusi in V (motorul vechi era de 3,2 litri si cu 40 CP mai putin). Cuplul motor al noului Cayenne a crescut de la 310 la 385 Nm.
2.jpg
Masina poate accelera de la 0 la 100 km/h in 8,1 secunde si poate atinge o viteza maxima de 227 km/h. Modelul precedent realiza acelasi lucru in 9,1 secunde si atingea 214 km/h.

 

Gratie injectiei directe de benzina si introducerii distributiei variabile Variocam Plus, Cayenne S, acum cu un motor V8 si mai mare de 4,8 litri, aspirat, produce un cuplu de 500 Nm (420 Nm inainte) si o putere de 385 CP, ceea ce reprezinta o crestere de 45 CP fata de modelul anterior. Aceste valori mai bune se transcriu intr-o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 6,6 secunde si intr-o viteza maxima de 252 km/h. (Fostul model: 6,8 secunde si 242 km/h).

3.jpg
Performantele lui Cayenne Turbo sunt impresionante, cu o crestere de putere de 50 CP fata de vechiul model. Noul motor cu opt cilindri, ce dispune de doua turbocompresoare, produce 500 si are un cuplu maxim de 700 Nm (620 Nm inainte). Porsche Cayenne Turbo poate alerga de la 0 la 100 km/h in 5,1 secunde si atinge o viteza maxima de 275 km/h. (vechiul model: 5,6 secunde si 266 km/h).

Ca si inainte, transmisia optima a puterii este asigurata de sistemul Porsche Traction Management (PTM) care in modul standard de operare o distribuie intre puntea spate si fata in raportul 62:38. Ambreiajul multidisc poate directiona pana la 100% din forta de tractiune pe fata sau spate in functie de necesitati.
Cayenne Turbo este echipat standard cu suspensia pneumatica Porsche Active Suspension Management (PASM). Aceasta poate fi completata acum cu noul sistem de stabilitate Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Acest sistem, disponibil optional pentru Cayenne si Cayenne S si in serie la Cayenne Turbo, limiteaza ruliul in viraje si il anuleaza in aproape toate situatiile de condus.

Astfel, Cayenne ofera imbunatatiri remarcabile in ceea ce priveste manevrabilitatea, stabilitatea directionala si confortul la rulare. In offroad, sistemul pemite articulatii maxime ale puntilor si imbunatateste tractiunea.

Porsche Stability Management (PSM) cu functia de asistare a franarii, sistem de stabilizare pentru rulota si sistem ABS pentru off-road este oferit standard la toate modelele. Aceste functii imbunatatesc viteza de reactie a franelor, reduc semnificativ oscilatiile care afecteaza vehiculele care tracteaza o remorca si optimizeaza performantele franelor pe teren cu aderenta scazuta. Mai mult, cu lumini active dinamice, farurile bi-xenon, oferite standard la Cayenne turbo imbunatatesc siguranta activa. Sistemul, care poate fi comandat optional si la Cayenne si Cayenne S, este activat imediat ce se atinge viteza de 3 km/h.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2251 :: 17.85MB