No SSO cookie

Noul BMW Seria 5 tunat de AC Schnitzer

voteaza
(0/ 0)
Noul BMW Seria 5 tunat de AC Schnitzer
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

AC Schnitzer a realizat un pachet complet pentru noul BMW Seria 5 F10. Tunerul german a ales sa modifice modelul 530d, iar celelalte modele urmeaza a fi modificate in viitorul apropiat.

 
 
BMW nu a lansat inca o versiune M a Seriei 5, dar AC Schnitzer ofera o consolare pentru cei care doresc mai multa putere de la modelul 530d. Tunerul german a realizat un pachet complet, format atat din imbunatatiri estetice, cat si din imbunatiri mecanice.

Din punct de vedere mecanic, noul model 530d a primit 41 CP in plus, astfel ca acum dezvolta o putere maxima de 286 CP. Tunerul a declarat ca lucreaza la pachete de performanta si pentru modelele 520d si 525d si vor fi disponibile intr-un timp cat mai scurt.

Pentru a creste manevrabilitatea, AC Schnitzer a folosit un nou sistem de suspensii sportive, acesta reduce garda la sol cu 25 de mm si ofera o stabilitate superioara in curbe. Imbunatatirile mecanice sunt completate de  un sistem de evacuare sport.

Pachetul aerodinamic este format dintr-o bara fata/spate noua, praguri sportive, eleroane pozitionate pe plafon si portbagaj  jante din aliaj usor de 19 si 20 inch. Interiorul a primit insertii de carbon si aluminiu.

Andrei Monenciu


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1680 :: 22.21MB