Astfel, pentru noua generatie BMW M5, pe care o vom vedea in premiera mondiala la Shanghai Auto Show in aceasta primavara, transmisia manuala va fi in continuare oferita ca dotare standard.
Acest lucru infirma zvonurile din ultima perioada, potrivit carora bavarezii ar fi renuntat la aceasta varianta deoarece transmisia Getrag pur si simplu nu ar fi putut rezista la puterea si cuplul livrate de propulsorul twin-turbo.
Foarte interesant insa este faptul ca transmisia manuala va fi oferita (desi nu este nimic oficial), DOAR in America de Nord. O “mutare” de neinteles in lipsa unei explicatii valide din partea BMW, “manuala” fiind indeobste preferata clientilor de pe Batranul Continent si nu a yankeilor.
Vom afla insa mai multe detalii odata cu inceperea spectacolului la Shanghai, la 21 aprilie.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!