No SSO cookie

Noul Audi TT Coupe

voteaza
(0/ 0)
Noul Audi TT Coupe
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi va lansa in acest an noua versiune a modelului TT, la mai bine de sase ani de la debutul commercial al versiunii anterioare.

 
 
[poza1s] Audi urma sa prezinte noul model la Salonul Auto de la New York, insa a luat prin surprindere presa de specialitate prezentand masina la Berlin. Reprezentantii marcii germane sustin ca noul TT este mult mai dinamic decat predecesorul sau in ceea ce priveste design-ul, cat si din punctual de vedere a motorizarii si transmisiei. Echipa de designeri a subliniat mai pregnant aspectul agresiv al masinii care este cu 137 de milimetri mai lunga (pana la 4.178 de milimetri) si cu 78 de milimetri mai lata (pana la 1.842 milimetri) decat versiunea anterioara. [poza2s] Caroseria noului TT este realizata din otel si aluminiu modelul fiind disponibil initial in varianta coupe, ulterior urmand sa fie definitivata si o versiune roadster. Doua motoare pe benzina vor echipa masina – o versiune supraalimentata de doi litri pe benzina, in patru cilindri, care dezvolta 200 CP, respectiv un motor V6 de 3,2 litri si 250 CP. [poza3s] Echipata cu motorul de doi litri si cu o cutie de viteze manuala cu sase rapoarte, noul TT ajunge la 100 km/h in 6,4 secunde si atinge o viteza maxima de 240 km/h. Versiunea cu motor de 3,2 litri permite, cuplat la aceeasi cutie de viteze, o acceleratie pana la 100 km/h in 5,7 secunde si o viteza maxima de 250 km/h. In vreme ce versiunea cu motorizare de doi litri are tractiune pe fata, varianta echipata cu motor V6 dispune de transmisie permanenta pe toate cele patru roti.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3452 :: 22.17MB