No SSO cookie

Normele UE ar putea adauga 5.000 de euro la pretul fiecarei masini

voteaza
(0/ 0)
Normele UE ar putea adauga 5.000 de euro la pretul fiecarei masini
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O delegaţie la nivel înalt din industria auto a avertizat Comisia Europeană că un set complex de regularizări şi norme le afectează puternic competitivitatea ca jucători pe piaţa mondială, informeaza just-auto.com

 
 
Potrivit legislaţiei şi regulamentelor Uniunii Europene care vor intra în vigoare în viitoarea decadă, preţul fiecărei maşini produse în Europa va creşte cu cel puţin 5.000 de euro, anunţă un document de planificare de la ACEA - Asociaţia Producătorilor de Automobile din Europa. Preşedintele Volkswagen, Bernd Pischetsrieder, noul conducător al ACEA, a condus delegaţia producătorilor auto la Bruxeles. Aceasta a inclus pe preşedintele Renault - Louis Schweitzer, conducătorul grupului Fiat - Giuseppe Morchio, preşedintele Ford - Nick Scheele, pe Leif Johansson, preşedintele constructorului de camioane AB Volvo şi pe Ivan Hodac, secretarul general al ACEAl. Ei s-au întâlnit cu preşedintele Comisiei Europene, Romano Prodi, cu vicepreşedintele Loyola De Palacio (din domeniul transporturilor), şi cu comisarii UE Erkki Liikanen (intreprinderi) şi Phillippe Busquin (cercetare). Delegaţia a argumentat la întâlnire că normele UE au un caracter "dens, complex şi adesea chiar conflictual" care afectează puternic industria auto. În plus, membrii delegaţiei au precizat că există anumite conflicte între regulile UE, care generază costuri administrative în plus şi nenecesare pentru anumite guverne. Unul dintre conducătorii unui grup auto reprezentativ a menţionat că comlexitatea legislaţiei UE iroseşte eforturi şi resusrse. “Vom sfârşiprin a cheltui o grămadă de bani care ar putea fi investiţi în procesele de producţie sau dezvoltare", a apreciat oficialul. Producătorii auto nu au în mod frecvent timpul necesar pentru a se adapta normelor, însă consideră că acestea sunt necesare. Totuşi, spune oficialul, problema care se pune este dacă aceste reguli sunt construite coerent. Pentru o competiţie pozitivă în industria de profil, preşedintele Volkswagen a cerut un nou sistem integrat de norme şi politici, mai clar, apoi un plan de dezvoltare a competitivităţii, consultaţii regulate, şi un grup de oameni bine pregătiţi care să analizeze cu competenţă piaţa auto.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1766 :: 17.85MB