No SSO cookie

MTM realizeaza primul Audi R8 cu tractiune spate

voteaza
(0/ 0)
MTM realizeaza primul Audi R8 cu tractiune spate
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunerul german a realizat un Audi R8 cu tractiune spate de 560 CP.

 
 
MTM este unul dintre cei mai cunoscuti tuneri germani si un preparator Audi de exceptie. Cel mai recent model realizat de catre tunerul de la Ingolstadt este un MTM R8 GT3-2. Cifra 2 reprezinta numarul de roti antrenate. Modelul este bazat pe un Audi R8 cu un propulsor de 4.2 litri TFSI.

Acesta a suferit modificari estetice impresionante, rezultatul parand demn de circuitele de curse. Acest model este singurul Audi R8 cu tractiune spate din lume, restul modelelor folosind tractiunea integrala Quattro.

Cei de la MTM au declarat ca au ales tractiunea spate datorita senzatiei pe care o ofera. Tractiune spate inseamna sportivitate la maxim, iar in mana unui sofer experimentat poate inseamna performante de invidiat. Bodykit-ul a fost realizat in asa fel incat sa ofere un coeficient de frecare cat mai mic si o stabilitate sporita in curbe si la viteze mari, iar sistemul de evacuare face cinste propulsorului de 560 CP.

Propulsorul de TFSI de 4.2 litri a fost imbunatatit pentru a dezvolta 560 CP si cuplu de 580 Nm. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 3.9 secunde, iar viteza maxima este de 317 km/h. Pentru a putea transmite aceasta putere intr-un mod corespunzator, MTM a schimbatul sistemul de suspensie standard cu unul mai sportiv, a imbunatatit sistemul de franare si a finalizat proiectul printr-un set de jante de 20" imbracate in anvelope Dunlop de curse.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3679 :: 17.87MB