No SSO cookie

MTM realizeaza primul Audi R8 cu tractiune spate

voteaza
(0/ 0)
MTM realizeaza primul Audi R8 cu tractiune spate
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunerul german a realizat un Audi R8 cu tractiune spate de 560 CP.

 
 
MTM este unul dintre cei mai cunoscuti tuneri germani si un preparator Audi de exceptie. Cel mai recent model realizat de catre tunerul de la Ingolstadt este un MTM R8 GT3-2. Cifra 2 reprezinta numarul de roti antrenate. Modelul este bazat pe un Audi R8 cu un propulsor de 4.2 litri TFSI.

Acesta a suferit modificari estetice impresionante, rezultatul parand demn de circuitele de curse. Acest model este singurul Audi R8 cu tractiune spate din lume, restul modelelor folosind tractiunea integrala Quattro.

Cei de la MTM au declarat ca au ales tractiunea spate datorita senzatiei pe care o ofera. Tractiune spate inseamna sportivitate la maxim, iar in mana unui sofer experimentat poate inseamna performante de invidiat. Bodykit-ul a fost realizat in asa fel incat sa ofere un coeficient de frecare cat mai mic si o stabilitate sporita in curbe si la viteze mari, iar sistemul de evacuare face cinste propulsorului de 560 CP.

Propulsorul de TFSI de 4.2 litri a fost imbunatatit pentru a dezvolta 560 CP si cuplu de 580 Nm. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 3.9 secunde, iar viteza maxima este de 317 km/h. Pentru a putea transmite aceasta putere intr-un mod corespunzator, MTM a schimbatul sistemul de suspensie standard cu unul mai sportiv, a imbunatatit sistemul de franare si a finalizat proiectul printr-un set de jante de 20" imbracate in anvelope Dunlop de curse.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2177 :: 17.79MB