No SSO cookie

Monopostul BMW, F1.09, lansat la Valencia

voteaza
(0/ 0)
Monopostul BMW, F1.09, lansat la Valencia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipa de Formula 1 BMW-Sauber, locul trei in 2008, si-a lansat, marti, la Valencia, monopostul F1.09 cu care pilotii Robert Kubica si Nick Heidfeld vor concura in sezonul ce va incepe in 29 martie, informeaza presa internationala.

 
 
Proiectarea masinii a inceput in februarie 2008. Monopostul este diferit fata de cel de anul trecut, dupa ce FIA a operat modificari majore in regulamentul pentru 2009. "Nasul" lui F1.09 este mai inalt si mai lat decat al predecesorului. Aripa frontala este formata din trei elemente si cuprinde intreaga latime a masinii. Aripa din spate este mai ingusta si mai inalta, asa cum prevad noile reglementari FIA. Complicatele elemente aerodinamice, precum deflectoarele si aerisirile, au fost reduse la minim, iar gurile de admisie a aerului au fost marite.

"Dubla reusita in Canada si cele 11 clasari pe podium in 2008 au stabilit un standard ridicat pentru BMW-Sauber. in 2009, ne propunem sa mentinem nivelul de fiabilitate si in acelasi timp sa ne imbunatatim performantele pentru a putea fi mereu in fruntea plutonului. Suntem constienti ca tintim foarte sus. Suntem in fata ultimului pas in dezvoltarea noastra si, in general, acesta este nivelul cel mai greu de atins", a declarat Mario Theissen, directorul BMW Motorsport.

La nivelul pilotilor, nu sunt schimbari, polonezul Kubica si germanul Heidfeld urmand sa fie din nou coechipieri pe pista. Alaturi de ei, austriacul Christian Klien va fi pilot de teste si de rezerva.

 

Cuvinte cheie:
BMW | F1 |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2019 :: 18.68MB