No SSO cookie

Mitubishi Motors Europe a înregistrat în martie cele mai bune rezultate lunare din toate timpurile

voteaza
(0/ 0)
Mitubishi Motors Europe a înregistrat în martie cele mai bune rezultate lunare din toate timpurile
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mitubishi Motors Europe a publicat rezultatele comerciale din primul trimestru 2005, statisticile de vânzări arătând o creştere cu 29% fata de primul trimestru din 2004. În luna martie, compania a înregistrat în Europa cele mai bune rezultate de vânzări de la înfiinţarea sa (35.214 unitati vandute).

 
 
[poza1s]Cu un număr de 70.589 unitati vandute - producătorul japonez a avut cresteri inregistrate pentru majoritatea celor 36 de piete de desfacere Mitsubishi. În topul vânzărilor se află Rusia, Germania şi Marea Britanie. S-a consemnat o revenire puternica in Germania (crestere de 54%). Modelul Colt este noul lider de vanzari (18.814 unitati), însă majoritatea modelelor au depasit targetul. Dupa doi ani succesivi de crestere a vanzarilor, MME isi continua impetuos dezvoltarea, incepand anul 2005 cu 70.589 unitati vandute, o crestere de 29% inregistrata in primul trimestru al anului (fata de 54.648 unitati in acelasi trimestru al anului 2004) considerent care isi va aduce contributia la eforturile de revitalizare a companiei Mitsubishi Motor. Acesta este un rezultat remarcabil cu atat mai mult cu cat se inregistreaza pe fondul deprecierii pietelor de desfacere la nivel european. De asemenea, acest rezultat vine dupa un an 2004 plin de evenimente: Germania – cea mai mare piata de desfacere a lui MME la acel moment, a fost puternic afectata de anuntul lui DC din 23 Aprilie. Cu atat mai mult, aceste vanzari s-au realizat fara a se inregistra vanzari de flote majore. [poza2s]In plus, vanzarile MME au crescut in luna martie cu un procent de 42% (35.214 unitati vandute fata de 24.793 in martie 2004). De asemea in martie s-a inregistrat o crestere de 96.3% fata de luna Februarie (35.214 fata de 17.935) desi in parte aceasta se datoreaza schimbarii procedurilor de inregistrare in U.K. In ansamblu, rezultatul lunii martie reprezinta cel mai inalt nivel de vanzari lunare atins vreodata de Mitsubishi Motors de la inceputul activitatii in Eruropa in 1974. In majoritatea pietelor intregistrandu-se cresteri in vanzari si obtinandu-se rezultate superioare targeturilor trasate, cele mai impotanta coordonate ale primului trimestru sunt: Germania Asa cum a explicat Thomas Kursch, CEO si membru in consiliul director MMG: “ Rezultatele excelente ale vanzarilor in Germania au fost puternic influentate de receptivitatea cu care au fost primite noile modele Colt si Colt CZ3. Clientii din Germania cauta masini sigure, fiabile si cu design agresiv. Acestea sunt [poza3s]exact elementele pe care le oferim prin gama Mitsubishi Colt” Rusia In primul trimestru, Rolf Holding, dealerul MME pentru Rusia, a stabilit un nou record in volumul de vanzari, cu 11.924 de uniati (+158%), aducand Rusia pe primul loc in topul vanzarilor MME. MM a urcat de pe locul 5 pe locul 3 pentru vanzarile pe trimestru, devansand Toyota si Ford, inclusiv modelul Focus, produs local. In consecinta, Rolf Holding a devenit liderul importatorilor de masini straine pentru Rusia, in timp ce modelul Lancer - al doilea ca vanzari pe Europa pentru MME- esta modelul importat numarul unu pentru Rusia. Considerata a fi masina potrivita pentru clientul rus, Lancer a primit premiul “ Masina anului 2005 in Rusia”. U.K. Pe o piata care a scazut cu 5.1 % pe luna si 7.2% pe an, reteaua de 144 de dealeri Mitsubishi a reusit atragerea de noi clienti, crescand vanzarile cu 19% si 20% fata de aceasi perioada a anului trecut. Lansat in septembrie 2004, Colt reuseste sa isi puna amprenta in segmentul sau, dealerii inregistrand o crestere substantiala a interesului clientilor. In paralel, Lancer, lansat in ianuarie 2005, depaseste asteptarile inregistrand 735 unitati vandute ceea ce reprezinta 110% din targetul pe trimestru. De asemenea, Grandis continua sa isi consolideze locul pe piata, marcand 355 de unitati vandute, si controland [poza4s]deja 19% din segmental MPV -urilor. Italia In martie, pentru a treia luna consecutiv, piata italiana este in scadere (228.104 unitati fata de 249.659 in martie 2004: - 8,6%), pe fondul neincrederii consumatorilor. Totusi, vanzarile Mitsubishi au crescut cu 28% (+18% pentru trimestrul I 2005 fata de trimestrul I 2004). Asa cum s-a planificat initial, noul Colt se impune pe aceasta piata (cea mai mare din Europa pentru segmentul B) in gama completa si cu o puternica campanie de promovare. Existand sanse pentru o crestere viitoare, cu lansarea lui Colt CZ3 si Colt CZT precum si a lui Grandis Diesel, MMAI isi pastreaza increderea incresterea pe aceasta piata in 2005. in care este prezent in aceasta tara. Un nou Look Gama de produse a jucat un rol important in realizarea acestui rezultat incurajator, confirmand pozitiile solide pe piata (Lancer, L200, Pajero) deschizand segmente noi pentru marca (Colt si Outlander) sau reinnoindu-si prezenta (Grandis sau Evolution). Atingand si depasindu-si targetul estimat (Space Star, Outlander, Pajero, Pajero Sport), si inregistrand cresteri de volume (Colt, Lancer, L200, Lancer Evolution VIII), aceste produse lansate recent au avut o contributie importanta in conturarea noii imagini a marcii pentru toate cele 36 de piete europene. In acesta toamna, lansarea mult asteptatului model Grandis Diesel va confirma tendinta produselor Mitsubishi Motors in Europa. Delimitand segmentul MPV-urilor, inca de la lansarea sa in Aprilie 2004 pentru cateva piete, Grandis va fi disponibil in toata Europa din septembrie 2005. Odata cu acesasta lansare, la designul uluitor, dinamica deosebita, si concepul inteligent de modularitate a interiorului, se vor adauga performantele propulsorului de 2,0 L Diesel de 136 CP. Colt Pregatind terenul pentru lansarea a 10 noi modele in Europa intre 2004 si 2007 aceste rezultate de vanzari au fost conduse de cel mai nou model Mitsubishi, Colt. Cu aproape toate variantele disponibile acum pe toate pietele de desfacere, si cu un puternic suport de comunicare, Colt a intrat in primul sau an intreg, realizand un volum de 18.814 unitati vandute in primul trimestru, inclusiv primele unitati de Colt CZ3 cu o crestere de 8,8% fata de targetul stabilit. Aceste volume pot fi comparate cu vanzarile de 20.452 unitati din perioada mai - decembrie. Viziunea Comentand aceste performante, Tim Tozer, Presedinte si CEO Mitsubishi Motors Europe a spus: “ Aceste rezultate sunt extrem de imbucuratoare, justificand precizarile facute de noi la Salonul Auto de la Geneva conform carora Mitsubishi Motors este in plina dezvoltare.” De asemenea, el a adaugat: “ In mod particular, acum ca avem aproape intreaga gama Colt disponibila pe piata – 5 usi, 3 usi, benzina, Diesel, cutie manuala si automata, 4 variante de dotare si 5 variante de putere a motorului, acest model si-a stabilit deja o pozitie buna pe piata, dovedindu-se extrem de popular intr-o noua generatie de clienti ai marcii Mitsubishi. Am convingerea ca varianta Turbo de 150 CP, CZT si Coupe-ul cabrio ce va fi lansat anul viitor vor aduce un plus de imagine modelului.” Indicand rezultatele MME, el a concluzionat: “MME va continua sa colaboreze strans cu distribuitorii si dealerii in scopul de a duce mai departe acest suces, asigurandu-se ca va indeplini planul de obiective de 254.000 unitati vandute pentru FY2005 si 260.000 unitati pentru CY 2005.”

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1547 :: 22.11MB