No SSO cookie

Mazda6 – un milion de unitati produse

voteaza
(0/ 0)
Mazda6 – un milion de unitati produse
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mazda Motor Corporation a anuntat productia globala totala de Mazda6 (cunoscuta in Japonia sub numele de Atenza) ce a atins, spre sfarsitul lui februarie 2006, un million de unitati, in doar 4 ani si o luna de la fabricarea primului model Mazda6 la uzina Hofu, in februarie 2002.

 
 
[poza1s] Mazda6 este primul model Mazda care atinge aceasta performanta intr-un timp atat de scurt. Mazda6 a fost primul model din noua generatie care reflecta spiritul Zoom-Zoom. Disponibil in trei modele – sedan, sport si sport combi – modelul Mazda6 exprima stilul indraznet si sportiv; manevrabilitate excelenta si un nivel ridicat de comfort pentru pasageri. Mazda6 a castigat peste 110 premii (globale) auto, inclusiv prestigiosul premiu japonez “Masina RJC a Anului” in 2003. Apreciata atat de media cat si de clientii din toata lumea, Mazda6 continua sa inregistreze rezultate puternice ale vanzarilor. “Suntem absolut incantati ca productia de Mazda6 a atins un milion de unitati, intr-o perioada atat de scurta si intr-un mediu atat de competitiv”, a spus Hisakazu Imaki, presedinte si CEO Mazda. “Mazda6 cu numarul 1 milion dovedeste clar ca felul nostru de a face masini place clientilor. Si Mazda intentioneaza sa produca in continuare in spiritul Zoom Zoom, spre incantarea clientilor sai si chiar depasind asteptarile acestora.” [poza2s] Compania din Hiroshima a adaugat si mai multa vigoare pozitiei produsului sau, odata cu lansarea in iunie 2005 a modelului Mazda6 FL, urmata (de curand) de versiunea super sport, Mazda6 MPS. Zoom-Zoom este versiunea engleza pentru “Vrum-Vrum”, la imitarea sunetului motorului unei masini, de catre un copil. Zoom-Zoom exprima fericirea de a trai liber, fara griji si prejudecati, asa cum traiesti doar in copilarie. Zoom-Zoom este bucuria miscarii si amintirea fiecaruia din timpurile in care ne doream o jucarie noua...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2971 :: 17.85MB