No SSO cookie

Mazda se reinventeaza

voteaza
(0/ 0)
Mazda se reinventeaza
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mazda a declarat ca doreste sa se reinventeze, atat in ceea ce priveste design-ul modelelor, cat si in ceea ce priveste partea mecanica. Producatorul japoneze doreste sa lanseze modele cat mai competitive si inovative.

 
 
Mazda doreste sa lanseze in viitorul apropiat o serie de platforme multifunctionale. Acestea vor economisi timp si bani datorita versalitatii, noile platforme putand fi implementate pe modele diferite.

Producatorul japonez doreste de asemenea sa realizeze un nou sasiu, un nou sistem de suspensii, o noua transmisie automata cu sase rapoarte si o noua gama de propulsoare Sky pe benzina si diesel. Mazda a declarat ca noile propulsoare vor fi cele mai economice de pe piata. Noul Mazda 6 va fi primul model care va beneficia de aceasta tehnologie, acesta urmand sa fie lansat pana in 2012.

Mazda testeaza noua tehnologie pe prototipuri bazate pe viitorul Mazda 6. Acestea au fost vazute in timpul testelor in Europa. Japonezii testeaza momentan propulsoarele Sky de 2.2 si 2.0 litri. Propulsorul diesel de 2.2 litri va avea un nivel de emisii de doar 105 g CO2/km, iar cel pe benzina de 2.0 litri va emite 130 g CO2/km.

Oficialii Mazda au declarat ca noile propulsoare sunt optimizate ca in urmatorii zece ani sa nu fie nevoie de modificari prea mari pentru a respecta normele de poluare. Acestia au completat spunand ca noile propulsoare corespund deja normelor Euro 6, norme care vor intra in vigoare abia in 2013 si ca sunt mai ieftin de produs decat propulsoarele Euro 5.

Andrei Monenciu


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2671 :: 18.68MB