No SSO cookie

Masina lui Ettore Bugatti ar putea deveni cea mai scumpa din istorie

voteaza
(0/ 0)
Masina lui Ettore Bugatti ar putea deveni cea mai scumpa din istorie
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un Bugatti Type 57C Coupe din 1936, construit pentru Ettore Bugatti, va fi scos la licitatie.

 
 

Un Bugatti Type 57C Coupe din 1936, care a apartinut fondatorului marcii franco-italiene, Ettore Bugatti, va fi scos la licitatie si are mare sanse sa devina cea mai scumpa masina din istoria automobilismului.

 

Ferrari 250 Testa Rossa, masina cu cea mai indelungata participare in lumea curselor, este in prezent cel mai scump automobil vandut vreodata, un licitator care a dorit sa ramana anonim platind 9 milioane de euro pentru modelul din 1957 cu numarul de sasiu 0714TR.

 

Bugatti Type 57 C Coupe va fi licitat de catre Gooding & Company la Pebble Beach Concours d'Elegance. Masina care va fi scoasa la licitatie este una dintre cele mai speciale construite vreodata, fiind un cadou pentru ziua de nastere a lui Etorre Bugatti.

 

Exemplarul Bugatti Type 57 C Coupe din 1936 a fost protejat in conditii extraordinare in timpul celui de-al doilea Razboi Mondial. Dupa moartea marelui Ettore Bugatti in 1947, masina a fost pastrata si conservata de catre companie pana in 1950. De la acel an si pana in prezent Bugatti Type 57 C Coupe a fost detinuit de mai multi proprietari care au conservat-o exemplar, automobilul neavand nevoie de nicio restaurare in istoria sa de 73 de ani. Acest aspect este extrem de important, deoarece modelul Bugatti Type 57 C Coupe prezinta si acum toate piesele originale.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

imi place masinutza :exclaim: ;-)super :exclaim:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1802 :: 22.16MB