No SSO cookie

Masina Gay a Anului 2012

voteaza
(5/ 1)
Masina Gay a Anului 2012
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Comunitatea gay din Franta a desemnat cea mai gay masina a lui 2012

 
 

In Franta, comunitatea gay si-a ales masina anului. Acest concurs are loc anual, desfasurandu-se inca din 2005. Popularitatea sa a crescut de la an la an, exact ca si numarul votantilor. Franta evolueaza pe aceasta scara si ne bucuram pentru ei, felicitari romanesti.
Ca sa revenim la oile noastre, pe primul loc s-a situat Citroen DS4 cu 396 de puncte reusind sa se impuna in fata lui Range Rover Evoque care a strans 365 de puncte si in fata lui Mini Coupe care a strans 347 de puncte.
Desigur, au existat si autoturisme care au inregistrat 0 puncte. Printre acestea putem enumera Subaru Trezia, Lancia Grand Voyager sau Ford Focus SW.
Nu stim care au fost criteriile de votare insa probabil ca formele irezistibile ale autoturismelor au contat cel mai mult. Iar conform topului, DS4 a incins sufletele si trupurile membrilor comunitatii gay franceze.
Tinem sa le uram felicitari celor de la Citroen si sa aplaudam DS4. La cat mai multe victorii !

Topul integral:
1 Citroen DS4
2 Range Rover Evoque
3 Mini Coupe
4 Volkswagen Beetle
5 Mercedes-Benz SLS AMG Roadster
6 Audi Q3
7 Lamborghini Aventador
8 Volkswagen Golf Cabriolet
9 BMW Seria 1

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2198 :: 17.86MB