No SSO cookie

Lotus Evora SC va avea 350 de CP

voteaza
(0/ 0)
Lotus Evora SC va avea 350 de CP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lotus Evora se upgradeaza inainte de lansarea oficiala programata la jumatatea lui 2009, anunta publicatia britanica Autocar.

 
 
 Surse din interiorul companiei declara ca Lotus Evora va ajunge pe piata si in varianta sportiva "SC". Lotus Evora SC va avea desupra puntii spate un V6 de 3.5 litri, ajutat de turbina, care ajunge la 350 de CP, o hergheli considerabil de mare pentru o masina din aluminiu de 1300 de kg.

Propulsorul cu tot cu turbina este deja produs, informeaza acelasi oficial Lotus, in prezent compania britanica testand noul produs. Un exemplar de Lotus Evora SC va ajunge la aproximativ 65.000 de euro in varianta de baza. Lotus Evora SC ar putea fi lansat un an dupa modelul de baza, Lotus Evora.

Lotus Evora este un coupe sportiv de 2+2 locuri si este "urmatorul pas logic" pentru soferii care au condus Lotus Elise si isi doresc mai mult spatiu, fara insa a compromite performantele. Lotus Evora are suspensii de 2.5 ori mai rigide decat Elise, cabina este luxoasa, cu scaune din piele, sistem de navigatie cu touchscreen, conectivitate Bluetooth si iPod.

Lotus a anuntat ca are in plan o productie de 2000 de unitati pe an. Lotus Evora este practic o alternativa mai ieftina, dar la fel de performanta la coupe-urile germane si italinene.
Lotus Evora in versiunea de baza va fi propulsata de un V6 de 3.5 litri (VVTi) de la Toyota care dezvolta 276 de CP.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3376 :: 22.19MB