No SSO cookie

Lada ruseasca, in pragul falimentului

voteaza
(0/ 0)
Lada ruseasca, in pragul falimentului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Oleg Deripaska, proprietarul companiei auto GAZ, a fost puternic lovit de criza financiara mondiala.

 
 

Criza economica mondiala a lovit puternic in toata lumea. Este si cazul oligarhilor rusi care s-au trezit in putin timp cu averile colosale injumatatite. Cel mai lovit de criza financiara este Oleg Deripaska, primul pe lista magnatilor din Rusia.

 

Oleg Deripaska, proprietarul GAZ, producatorul de automobile Lada, avea pana acum cateva luni o avere estimata la 40 miliarde de dolari. Imperiul lui Oleg Deripaska s-a prabusit in cateva luni iar averea magnatului este acum estimata la 3.5 miliarde de dolari.

 

Prabusirea imperiului lui Deripaska afecteaza serios soarta celui mai mare producator de automobile din Rusia, GAZ. Datoriile pe termen scurt ale companiei GAZ se situeaza la valoarea de 1.24 miliarde de dolari. Principalul furnizor de otel al companiei auto, Novolipetsk Steel, ameninta cu falimentul pe cei de la GAZ daca nu le vor plati datoria de 28 de milioane dolari.

 

In contextul in care GAZ nu dispune de lichiditati, iar imperiul lui  Deripaska se prabuseste pe zi ce trece, este foarte posbil ca modelele Lada sa dispara. 

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2408 :: 17.86MB