No SSO cookie

Japonia vrea ca masinile hibride sa fie mai zgomotoase, ca sa evite accidente de circulatie

voteaza
(0/ 0)
Japonia vrea ca masinile hibride sa fie mai zgomotoase, ca sa evite accidente de circulatie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ministerul japonez al Transporturilor va cere ca masinile hibride electrice sa fie mai zgomotoase, pentru a nu reprezenta un pericol pentru nevazatori si pietonii distrati, a declarat, vineri, un responsabil al ministerului, citat de AFP.

 
 
O comisie de experti a fost desemnata sa studieze diferite solutii pentru ca prezenta in trafic a unui vehicul hibrid silentios sa poata fi detectata, un raport in acest sens urmand sa fie prezentat pana la finalul anului.

"Automobilistii si asociatiile nevazatorilor japonezi ne-au vorbit despre temerile lor referitoare la posibilitatea multiplicarii accidentelor in care sunt implicate persoane cu handicap de vedere sau de auz", a explicat el.


Expertii ar putea recomanda ca masinile sa fie dotate cu un semnal sonor, constand intr-un mesaj vocal, o melodie, un sunet sintetic de motor sau alta alerta, care sa atentioneze pietonii si ciclistii despre apropierea unei masini hibride sau electrice.

Acestia vor trebui sa decida daca este necesara instalarea unui dispozitiv similar si pe masinile hibride deja aflate in circulatie, al caror numar este in crestere, ca urmare a scaderii preturilor si a volatilitatii preturilor la benzina.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2462 :: 17.86MB