No SSO cookie

Jaguar este tinut pe loc de Ford

voteaza
(0/ 0)
Jaguar este tinut pe loc de Ford
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Productia Jaguar are probleme din cauza firmei Ford care nu poate acoperi cererea de motoare.

 
 
Spectaculoasa revenire a brandului Jaguar/Land Rover s-a intamplat mult mai repede decat insusi bosii de la Tata au prevazut, in cele mai fericite scenarii, la preluarea firmei.


Acum un an, Jaguar/Land Rover raporta pierderi nete de 64 milioane lire sterline (aproape 78 milioane Euro), in trimestrul al doilea al anului. Raportat la acelasi trimestru, insa anul acesta, Jaguar/Land Rover are un profit net de 233.8 milioane lire sterline (284,5 milioane Euro), la un numar de 57.135 vehicule vandute.


In timp ce cu siguranta cei de la firma indiana Tata nu se plang, cresterea aceasta spectaculoasa i-a pus intr-o incurcatura imprevizibila. Productia Jaguar/Land Rover este in acest moment literalmente gatuita din cauza lipsei de motoare. Sunt necesare mai multe motoare, furnizate de catre firma Ford, decat pot americanii produce, asta dupa ce indienii au cumparat deja, mai mult decat era preconizat.


Ford nu a dat niciun comunicat si nici nu a dorit sa comenteze in vreun fel situatia, insa se stie ca cele doua companii lucreaza din greu pentru rezolvarea problemei, care ar furniza uzinelor Jaguar numarul necesar de motoare.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4728 :: 22.2MB