No SSO cookie

Jaguar este tinut pe loc de Ford

voteaza
(0/ 0)
Jaguar este tinut pe loc de Ford
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Productia Jaguar are probleme din cauza firmei Ford care nu poate acoperi cererea de motoare.

 
 
Spectaculoasa revenire a brandului Jaguar/Land Rover s-a intamplat mult mai repede decat insusi bosii de la Tata au prevazut, in cele mai fericite scenarii, la preluarea firmei.


Acum un an, Jaguar/Land Rover raporta pierderi nete de 64 milioane lire sterline (aproape 78 milioane Euro), in trimestrul al doilea al anului. Raportat la acelasi trimestru, insa anul acesta, Jaguar/Land Rover are un profit net de 233.8 milioane lire sterline (284,5 milioane Euro), la un numar de 57.135 vehicule vandute.


In timp ce cu siguranta cei de la firma indiana Tata nu se plang, cresterea aceasta spectaculoasa i-a pus intr-o incurcatura imprevizibila. Productia Jaguar/Land Rover este in acest moment literalmente gatuita din cauza lipsei de motoare. Sunt necesare mai multe motoare, furnizate de catre firma Ford, decat pot americanii produce, asta dupa ce indienii au cumparat deja, mai mult decat era preconizat.


Ford nu a dat niciun comunicat si nici nu a dorit sa comenteze in vreun fel situatia, insa se stie ca cele doua companii lucreaza din greu pentru rezolvarea problemei, care ar furniza uzinelor Jaguar numarul necesar de motoare.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6011 :: 18.69MB