No SSO cookie

Internetul este cea mai vasta sursa de informare auto

voteaza
(0/ 0)
Internetul este cea mai vasta sursa de informare auto
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Saptamana trecuta au fost date publicitatii doua studii, primul realizat pe piata americana si al doilea pe piata romaneasca in care tinerii cumparatori de masini declara ca internetul este cea mai importanta sursa de informare si este de un real ajutor in luarea unei decizii de achizitie a unei masini.

 
 
In studiul realizat pe piata americana 35% din tinerii care cumpara pentru prima oara o masina considera internetul drept cea mai importanta sursa de informare urmat la mare distanta de televiziune cu 8,8%, reviste cu 4,4%, ziare cu 3,6% si de posturile de radio cu 1,1% . Acelasi studiu arata ca 65% dintre respondenti nu au fost influentati in decizia de cumparare a primei lor masini de familie sau prieteni. In studiul realizat pe piata romaneasca de compania Speed Promotion pe un esantion de 1000 de persoane chestionate in spalatoriile din Bucuresti a relevat faptul ca 63% dintre cei chestionati folosesc internetul ca sursa de informare in vederea achizitionarii unui autorurism. Internetul se afla pe primul loc surclasand cu mult alte mijloace de informare cum ar fi vizitarea de showroomuri sau presa specializata auto. Conform estimarilor ARBOmedia, una dintre cele mai mari case de vanzari de publicitate online, industria auto si-a triplat investitiile in publicitate online in 2005 comparativ cu 2004. Pentru acest an estimarile sunt si mai optimiste tinand cont de faptul ca achizitionarea unei masini este un proces care necesita o cantitate vasta de informatii iar internetul este locul unde aceasta informatie poate fi gasita destul de usor .

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2332 :: 22.15MB