No SSO cookie

Internetul este cea mai vasta sursa de informare auto

voteaza
(0/ 0)
Internetul este cea mai vasta sursa de informare auto
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Saptamana trecuta au fost date publicitatii doua studii, primul realizat pe piata americana si al doilea pe piata romaneasca in care tinerii cumparatori de masini declara ca internetul este cea mai importanta sursa de informare si este de un real ajutor in luarea unei decizii de achizitie a unei masini.

 
 
In studiul realizat pe piata americana 35% din tinerii care cumpara pentru prima oara o masina considera internetul drept cea mai importanta sursa de informare urmat la mare distanta de televiziune cu 8,8%, reviste cu 4,4%, ziare cu 3,6% si de posturile de radio cu 1,1% . Acelasi studiu arata ca 65% dintre respondenti nu au fost influentati in decizia de cumparare a primei lor masini de familie sau prieteni. In studiul realizat pe piata romaneasca de compania Speed Promotion pe un esantion de 1000 de persoane chestionate in spalatoriile din Bucuresti a relevat faptul ca 63% dintre cei chestionati folosesc internetul ca sursa de informare in vederea achizitionarii unui autorurism. Internetul se afla pe primul loc surclasand cu mult alte mijloace de informare cum ar fi vizitarea de showroomuri sau presa specializata auto. Conform estimarilor ARBOmedia, una dintre cele mai mari case de vanzari de publicitate online, industria auto si-a triplat investitiile in publicitate online in 2005 comparativ cu 2004. Pentru acest an estimarile sunt si mai optimiste tinand cont de faptul ca achizitionarea unei masini este un proces care necesita o cantitate vasta de informatii iar internetul este locul unde aceasta informatie poate fi gasita destul de usor .

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1959 :: 18.66MB