No SSO cookie

Infiniti sarbatoreste 20 de ani de inspiratie si inovatie

voteaza
(0/ 0)
Infiniti sarbatoreste 20 de ani de inspiratie si inovatie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

"Chiar din momentul in care a luat fiinta, obiectivul Infiniti a fost acela de a crea un nou concept de lux automobilistic, in cadrul caruia placerea personala si plina de satisfactii de a conduce este mai importanta decat masina in sine."

 
 
Aceste cuvinte, care reflecta viziunea din spatele conceptului Infiniti de "performanta inspirata", ar fi putut fi scrise anul trecut, luna trecuta sau chiar astazi.  si totusi, acestea dateaza de acum 20 de ani, cand au fost scrise pentru a defini noua marca de lux de vehicule performante care si-a inceput pentru prima oara activitatea in data de 8 noiembrie 1989, avand doar 51 de concesionari si doua modele, expuse in spatii de prezentare mult diferite.

Aceste concesiuni ofereau o senzatie de lux autentic - lucru obisnuit in reprezentantele auto din zilele noastre – avand un hol de receptie, birouri deschise si punandu-se in aceeasi masura pe vanzari si pe serviciul clienti.  Vehiculele erau la randul lor unice, prin accentul pus pe arta japoneza, luxul discret si performantele de exceptie.

S-au schimbat multe in cele doua decenii care au trecut de atunci.  Saloanele de prezentare s-au extins pentru a face loc unei game complete de vehicule de lux performante, printre care se numara modele coupé, cabrio, sedan si SUV.  Dar inspiratia initiala a ramas aceeasi – cea a unei experiente totale Infiniti, a unei performante inspirate - chiar daca micul grup initial de concesionari din Statele Unite s-a extins, ajungand sa cuprinda reprezentante ultramoderne in 35 de tari din intreaga lume.

"Un vis care a inceput acum 20 de ani in Statele Unite este acum realitate pentru o marca de vehicule de lux la nivel global", a afirmat Toru Saito, vicepresedinte corporatist si responsabil de unitatea de afaceri Infiniti la nivel global.  "De la bun inceput, marca Infiniti a promovat inovatiile in materie de design, performanta si tehnologie, si a adus o abordare noua in ceea ce priveste relatiile cu clientii pe parcursul intregii experiente Infiniti - la fel ca in ziua de azi."

In perspectiva, linia de produse tot mai extinsa va fi completata de un sedan Infiniti M de generatia a doua in primavara anului 2010, urmat de un SUV Infiniti QX complet nou in vara aceluiasi an. Pe termen si mai lung, Infiniti a anuntat recent ca va lansa primul sau vehicul hibrid, Infiniti M Hybrid, in 2012, precum si un viitor Infiniti EV.

Infiniti - o istorie pe scurt

Desi vanzarile Infiniti au inceput oficial in 8 noiembrie 1989 in Statele Unite, planurile pentru Infiniti au luat fiinta in 1985, prin crearea in cadrul companiei Nissan a unui grup ultrasecret numit "Horizon Task Force", care avea rolul de a crea o noua marca de lux de vehicule performante. 

Avand in vedere ca marcile de lux americane si europene aveau o pozitiei solida pe piata americana de atunci, costurile de investitie urmau sa fie mari, la fel ca riscurile.  Primind libertatea de a porni de la zero, Horizon Task Force a abordat o viziune cuprinzatoare.  Membrii grupului au privit vehiculele de lux atat din perspectiva produsului, cat si a intregului proces de cumparare si proprietate. 

In continuare, Horizon Task Force si-a concentrat atentia asupra catorva companii de frunte in furnizarea de servicii, dar din afara domeniului auto, printre care Federal Express, hotelurile Four Seasons si magazinele universale Nordstrom.  In cele din urma, constatarile grupului Horizon Task Force au influentat toate aspectele, de la designul primelor saloane auto Infiniti, care semanau mai degraba a hoteluri de lux, decat a concesiuni auto, pana la procesul de identitate a marcii, atingand chiar detaliile marunte, cum ar fi designul cartilor de vizita sau impachetarea pieselor si accesoriilor. 

Aceasta noua filosofie centrata pe client, denumita ulterior "experienta totala Infiniti", urma sa fie aplicata de asemenea politicilor de service si includea facilitatea nemaiintalnita pe atunci de a oferi gratuit masini de schimb pe durata operatiunilor de service.

Numele ales in iulie 1987 pentru noua marca de lux de vehicule performante simboliza dorinta de a privi mereu inainte, catre noi orizonturi.  Cu o ortografie originala si o emblema in care doua linii centrale duc catre un punct infinit aflat la orizont, a luat nastere Infiniti, cu patru "i".

Din perspectiva produselor, Infiniti s-a lansat in Statele Unite cu doua modele: inovatorul si performantul sedan de lux Infiniti Q45, precum si performantul lux coupé de lux M30, concentrat in jurul soferului. 

Prin aceste doua modele, Infiniti a semnalat lumii automobilistice faptul ca filosofia sa referitoare la produse avea la baza originalitatea, performanta, calitatea si entuziasmul de a conduce. 

Aspectul in care Infiniti a avut cea mai mare influenta in primii ani a fost implementarea "experientei totale Infiniti".  in primul deceniu de activitate, Infiniti a fost un lider in domeniul auto in ceea ce priveste satisfactia clientilor, castigand numeroase premii, inclusiv primul loc in studiul J.D. Power and Associates al indicelui serviciilor pentru clienti (Customer Service Index - CSI) de trei ori, precum si clasari constante in primele trei locuri in importante studii independente privind vanzarile si serviciile.

De-a lungul acelor ani de inceput ai companiei Infiniti in Statele Unite si Canada, linia de modele si grupul de concesionari au continuat sa creasca intr-un ritm sustinut si controlat.  Modelul Q45 a fost urmat dupa cativa ani de sedanul sport compact Infiniti G20, sedanul de lux deosebit de elegant J30, performantul sedan I30 si modelul SUV de lux QX4.  La sfarsitul primului sau deceniu de activitate, Infiniti vindea constant aproximativ 75.000 de vehicule pe an.

In martie 2002 a aparut extraordinarul model Infiniti G Sedan, castigator a numeroase premii, urmat de G Coupé in noiembrie 2002, apoi de legendarul crossover SUV Infiniti FX in ianuarie 2003. Fiecare a avut parte de recenzii exceptionale in presa, Infiniti fiind constant comparata cu marcile de frunte europene din punctul de vedere al standardelor de design si performanta.

In cursul celui de-al doilea deceniu au fost adaugate alte doua noi modele in Statele Unite: modelul Infiniti QX, un SUV de lux de dimensiuni mari, construit in Statele Unite, in ianuarie 2004, si performantul sedan de lux Infiniti M in mai 2005. La sfarsitul anului 2007 s-a alaturat gamei de modele si Infiniti EX, urmat de versiuni de generatia a doua ale modelelor G si FX.  Impresionantul G cabrio si-a facut debutul in vara anului 2009. Pentru primavara lui 2010 a fost anuntat un Infiniti M de generatia a doua, iar lansarea primului model hibrid Infiniti, Infiniti M Hybrid 2011, este prevazuta sa aiba loc un an mai tarziu.


Daca activitatile Infiniti din primii ani s-au concentrat asupra Americii de Nord, compania a inceput in 1996 o perioada de expansiune globala prin vanzari in Orientul Mijlociu, intrand apoi in Taiwan in 1997, Coreea de Sud in 2005, Rusia in 2006 si Ucraina si China in 2007. Extinderea in Europa de Vest a inceput la sfarsitul anului 2008. in prezent, vehiculele Infiniti sunt vandute in 35 de tari, acoperind 93% din pietele de lux la nivel global.

Viziunea originara Infiniti de a privi mereu inainte, catre noi orizonturi, simbolizata prin numele si emblema Infiniti, continua sa modeleze aceasta marca si in ziua de astazi.

"In timp ce peisajul industriei auto s-a schimbat de-a lungul anilor, un lucru a ramas la fel si nu se va schimba niciodata: traditia noastra de a oferi cele mai inalte niveluri de performanta, lux si servicii pentru clienti", a afirmat Jim Wright, vicepresedinte Infiniti pentru Europa si Orientul Mijlociu.  "Cu o intreaga lista de noi produse inovatoare pentru viitor si cu un angajament reinnoit in ceea ce priveste serviciul clienti, asteptam cu nerabdare urmatorii 20 de ani."

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2772 :: 18.69MB