Proaspata alianta dintre Daimler si Renault-Nissan incepe sa produca consecinte. Una dintre aceste consecinte este strict legata de Infiniti, divizia de lux de la Nissan, care va primi motorizari Mercedes.
Mai precis, Inifiniti G va fi motorizat de propulsoare cu patru cilindri de la Mercedes. Nu se stie exact care motor va fi imprumutat sedanului japonez, dar faptul ca Infiniti va benefia de un propulsor cu 4 cilindri de la Mercedes este confirmat chiar de Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan.
Pericolul canibalizarii intre Infiniti si Mercedes este minim, in conditiile in care este vorba doar de motorizari si in conditiile in care cercetarile de piata arata ca clientii celor doua marci nu se intersecteaza deloc.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!