No SSO cookie

HyperActive porneste in aventura 4x4 alaturi de Renault Koleos

voteaza
(0/ 0)
HyperActive porneste in aventura 4x4 alaturi de Renault Koleos
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

"4x4 sanse sa castigi o excursie la Salonul Auto de la Paris" este sloganul cu care se prezinta campania de pre-lansare a celui mai nou Crossover Renault in Romania - Koleos, demarata in data de 6 august de Renault Romania impreuna cu HyperActive.

 
 
Conceptul campaniei este reflectat de site-ul dedicat www.AventuraKoleos4x4.ro - care ofera vizitatorilor oportunitatea de a se inscrie in competitia pentru a castiga 4x4 bilete la Salonul Auto de la Paris din octombrie 2008 si asista in premiera la lansarile auto ale anului.

Cele 4x4 variante de castig puse la dispozitia utilizatorilor pe site-ul dedicat sunt: "Caravana", "Drive test", "Quiz Renault" si "Echipa Koleos", fiecare avand un mecanism diferit de concurs. Dupa inregistrare, utilizatorii vor trebui fie sa raspunda la intrebari legate de istoria Renault, fie sa identifice traseul corect al caravanei Koleos din Romania, sa se inscrie pentru un drive test in luna septembrie sau sa demonstreze ca sunt o echipa unita, ai carei membri vor alege aceeasi echipare pentru un Koleos. Fiecare utilizator se va putea inscrie in fiecare din cele 4 concursuri o singura data, avand astfel 4 sanse de a castiga.

Concursurile desfasurate pe site-ul oficial www.AventuraKoleos4x4.ro vor fi sustinute de o campanie online de bannere si de Google Adwords.

HyperActive a castigat contul Renault in urma unui pitch derulat pe parcursul lunii iulie 2008, pitch la care au participat mai multe agentii online importante de pe piata.

"Am ales abordarea si conceptul propuse de HyperActive deoarece reprezinta foarte bine valorile brandului Koleos si obiectivele pe care ni le-am propus pentru aceasta pre-lansare. Experienta relevanta in proiecte de acest gen a membrilor HyperActive a reprezentat un argument puternic in favoarea deciziei de a realiza acest proiect impreuna." a declarat Elena Buhus- Manager Marketing Relational Renault Romania.

Colaborarea cu Renault ne bucura foarte mult. Strategia,conceptul precum si toate celelalte elemente necesare acestei campanii au reprezentat o provocare pentru noi mai ales din punctul de vedere al timpului extrem de scurt pe care l-am avut la dispozitie pentru implementare. www.AventuraKoleos4x4.ro este un proiect care ne-a placut si in care am crezut de cand am primit brieful. Suntem foarte multumiti de rezultatul final si credem ca va reusi sa atinga toate obiectivele agreate impreuna cu reprezentantii Renault Romania - a declarat Alex Visa - Managing Partner HyperActive.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1880 :: 18.66MB