No SSO cookie

HyperActive porneste in aventura 4x4 alaturi de Renault Koleos

voteaza
(0/ 0)
HyperActive porneste in aventura 4x4 alaturi de Renault Koleos
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

"4x4 sanse sa castigi o excursie la Salonul Auto de la Paris" este sloganul cu care se prezinta campania de pre-lansare a celui mai nou Crossover Renault in Romania - Koleos, demarata in data de 6 august de Renault Romania impreuna cu HyperActive.

 
 
Conceptul campaniei este reflectat de site-ul dedicat www.AventuraKoleos4x4.ro - care ofera vizitatorilor oportunitatea de a se inscrie in competitia pentru a castiga 4x4 bilete la Salonul Auto de la Paris din octombrie 2008 si asista in premiera la lansarile auto ale anului.

Cele 4x4 variante de castig puse la dispozitia utilizatorilor pe site-ul dedicat sunt: "Caravana", "Drive test", "Quiz Renault" si "Echipa Koleos", fiecare avand un mecanism diferit de concurs. Dupa inregistrare, utilizatorii vor trebui fie sa raspunda la intrebari legate de istoria Renault, fie sa identifice traseul corect al caravanei Koleos din Romania, sa se inscrie pentru un drive test in luna septembrie sau sa demonstreze ca sunt o echipa unita, ai carei membri vor alege aceeasi echipare pentru un Koleos. Fiecare utilizator se va putea inscrie in fiecare din cele 4 concursuri o singura data, avand astfel 4 sanse de a castiga.

Concursurile desfasurate pe site-ul oficial www.AventuraKoleos4x4.ro vor fi sustinute de o campanie online de bannere si de Google Adwords.

HyperActive a castigat contul Renault in urma unui pitch derulat pe parcursul lunii iulie 2008, pitch la care au participat mai multe agentii online importante de pe piata.

"Am ales abordarea si conceptul propuse de HyperActive deoarece reprezinta foarte bine valorile brandului Koleos si obiectivele pe care ni le-am propus pentru aceasta pre-lansare. Experienta relevanta in proiecte de acest gen a membrilor HyperActive a reprezentat un argument puternic in favoarea deciziei de a realiza acest proiect impreuna." a declarat Elena Buhus- Manager Marketing Relational Renault Romania.

Colaborarea cu Renault ne bucura foarte mult. Strategia,conceptul precum si toate celelalte elemente necesare acestei campanii au reprezentat o provocare pentru noi mai ales din punctul de vedere al timpului extrem de scurt pe care l-am avut la dispozitie pentru implementare. www.AventuraKoleos4x4.ro este un proiect care ne-a placut si in care am crezut de cand am primit brieful. Suntem foarte multumiti de rezultatul final si credem ca va reusi sa atinga toate obiectivele agreate impreuna cu reprezentantii Renault Romania - a declarat Alex Visa - Managing Partner HyperActive.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1576 :: 17.77MB