No SSO cookie

Hover CUV

voteaza
(0/ 0)
Hover CUV
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu un sistem de injectie delphi multi-punct, Hover ofera avantajul puterii cu un consum redus.

 
 

Un aspect atragator creat de renumiti stilisti internationali, un design cu o linie aerodinamica ce se armonizeaza cu elemente rectangulare, un aspect indraznet, puternic si elegant, activ si stabil pe sosea.

Doua airbag-uri frontale cu un sistem electronic avansat fara fum. Calibrarea ECU este realizata de Siemens. Sistemul SRS reactioneaza intr-o raza de aproximativ 120°.

Jante de 17 inci, interiorul cald si design-ul agresiv, stopurile verticale alungite cu un grad sporit de vizibilitate - toate acestea ofera o armonie perfecta intre modern si clasic.


Luminile de pozitii respecta teoriile aerodinamicii. Luminile de franare sunt pozitionate in partea superioara si impreuna cu sistemul pentru bagaje de pe plafon dovedesc un caracter unic si un spirit activ.


Tablou de bord electronic. Tabloul de bord are functie de lumina reglabila. Este dotat cu un microprocesor de inalta tehnologie care colecteaza si semnalele senzorilor.


Interiorul are culori calde in partile superioare cu nuante pastelate iar partile inferioare au tonuri inchise, materialele utilizate nefiind nocive pentru mediul ambiant.

Scaunele ergonomice sunt imbracate in piele naturala si pot fi ajustate in patru directii automat sau manual. Adancimea scaunelor de pana la 480mm asigura un confort sporit.

 

Cuvinte cheie:
Hover | CUV |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

:coolsmirk: :coolsmirk:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3752 :: 17.86MB