Un aspect atragator creat de renumiti stilisti internationali, un
design cu o linie aerodinamica ce se armonizeaza cu elemente
rectangulare, un aspect indraznet, puternic si elegant, activ si stabil
pe sosea.
Doua airbag-uri frontale cu un sistem electronic avansat fara fum.
Calibrarea ECU este realizata de Siemens. Sistemul SRS reactioneaza
intr-o raza de aproximativ 120°.
Jante de 17 inci, interiorul cald si design-ul agresiv, stopurile
verticale alungite cu un grad sporit de vizibilitate - toate acestea
ofera o armonie perfecta intre modern si clasic.
Luminile de pozitii respecta teoriile aerodinamicii. Luminile de
franare sunt pozitionate in partea superioara si impreuna cu sistemul
pentru bagaje de pe plafon dovedesc un caracter unic si un spirit activ.
Tablou de bord electronic. Tabloul de bord are functie de lumina
reglabila. Este dotat cu un microprocesor de inalta tehnologie care
colecteaza si semnalele senzorilor.
Interiorul are culori calde in partile superioare cu nuante pastelate
iar partile inferioare au tonuri inchise, materialele utilizate nefiind
nocive pentru mediul ambiant.
Scaunele ergonomice sunt imbracate
in piele naturala si pot fi ajustate in patru directii automat sau
manual. Adancimea scaunelor de pana la 480mm asigura un confort sporit.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 31 March 2008 18:54
:coolsmirk: :coolsmirk:
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!