No SSO cookie

Honda deschide o statie solara de producere a hidrogenului

voteaza
(0/ 0)
Honda deschide o statie solara de producere a hidrogenului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Honda pune in functiune la Los Angeles o noua statie solara de productie a hidrogenului.

 
 

Centrul din Los Angeles al Honda R&D America a pus in functiune un prototip de statie solara ce produce hidrogen, destinata utilizarii domestice, capabila sa reincarce celulele vehiculelor electrice cu pile de combustibil.

Prototipul de statie solara Honda producatoare de hidrogen este un concept unic, ansamblu integrat de dimensiuni reduse pentru a se putea incadra in garajul utilizatorului, si poate produce suficient hidrogen (0.5kg) in 8 ore pentru a putea umple celulele vehiculului electric cu pile de combustibil.

Sistemul anterior solar producator de hidrogen, necesita atat o statie electrolizoare cat si o unitate compresor, separate, pentru a putea produce hidrogen sub presiune. Compresorul era cel mai mare si mai scump element al intregii structuri si reducea eficienta sistemului. Prin proiectarea unui nou electrolizor cu diferenta de inalta presiune, inginerii Honda au reusit sa elimine compresorul in intregime - o premiera mondiala pentru un sistem destinat utilizarii domestice. Aceasta inovatie permite, de asemenea reducerea dimensiunilor altor componente, astfel ca noua statie este cel mai compact sistem, in timp ce mareste eficienta cu mai mult de 25% (valoarea calculata in functie de simulari), comparativ cu sistemul precedent de statie solara pe baza de hidrogen.

Compatibil cu o ”Retea electrica Inteligenta”, statia Solara Honda producatoare de hidrogen permite consumatorilor sa realimenteze vehiculul peste noapte fara a fi nevoie sa stocheze hidrogen, proces ce ar diminua emisiile de CO2 prin utilizarea energiei electrice mai putin costisitoare in afara orelor de varf. In cursul zilei, la orele de varf, Statia Solara pe baza de hidrogen poate furniza curent electric in retea, oferind un beneficiu financiar utilizatorului.

Montat la Centrul din Los Angeles al Honda R&D, noul Sistem Solar Honda pe baza de Hidrogen va folosi aceleasi 48 de panouri solare, de 6.0kW care au alimentat sistemul precedent. Matricea utilizeaza filmul de celule solare subtiri, compus din cupru, indiu, galiu si seleniu (CIGS) produs de Honda Soltec Co., Inc., o filiala detinuta in totalitate de Honda, care a fost proiectata pentru productia de masa si vanzarea de celule solare capabile sa genereze eficient energie electrica.


Conceput pentru a veni in intampinarea nevoilor viitorilor proprietari de vehicule electrice cu celule de combustibil, Sistemul Solar pe baza de hidrogen Honda a fost de asemenea creat pentru a completa o retea publica de alimentare rapida cu hidrogen. Honda FCX Clarity, vehicul electric pe baza de celule de combustibil este capabil de realimentare rapida, ceea ce ofera o autonomie de 460 de kilometri (bazat pe European Driving Cycle). Cu ajutorul statiilor publice de realimentare rapida ce furnizeaza in 5 minute combustibil suficient pentru calatorii mai lungi si oportunitatea de a alimenta convenabil peste noapte, la domiciliu, folosind statia solara conectata la o retea inteligenta, Honda FCX Clarity poate acoperi o arie larga de cerinte de la drumurile zilnice la excursii in weekend.


Combinarea unui vehicul electric cu celule de combustibil cu o statie solara pe baza de hidrogen ar putea duce la crearea unei societati care foloseste hidrogen, bazata pe energie regenerabila ce conduce la o reducere importanta a emisiilor de CO2 si o mai mare durabilitate a energiei.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2620 :: 17.79MB