No SSO cookie

Grupul Renault a solicitat statului roman ajutoare de 170 milioane de euro

voteaza
(0/ 0)
Grupul Renault a solicitat statului roman ajutoare de 170 milioane de euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul Renault a solicitat statului roman ajutoare in valoare de 170 milioane euro pentru Dacia, Centrul Tehnic de la Titu, furnizorii companiei Dacia si Nissan Romania, a anuntat joi directorul general al Dacia, François Fourmont.

 
 
Din cele 170 de milioane, 28 de milioane euro sunt destinate Centrul Tehnic de la Titu, iar 40 de milioane pentru implememtarea unui program de investitii in valoare de 200 milioane euro.

De asemena, acesta a precizat ca Grupul a solicitat garantii din partea statului roman, in valoare de 100 milioane euro, pentru un imprumut de la Banca Europeana de Investitii, destinat centrului de la Titu.

Acesta a mai spus ca Renault a primit ajutoare de 75 -78 miloane de euro in conditiile in care investitiile grupului in Romania au fost de peste 1,5 miliarde euro.

Lucrarile de constructie la Centrul Tehnic de la Titu au fost inaugurate pe 18 septembrie. Aici vor fi realizate o parte din testele de vehicule si organe mecanice concepute de birourile de proiectare ale Grupului Renault.

Proiectul a fost anuntat inca din 2006 si este estimat la peste 450 milioane de euro. Finalizarea Centrului si inceperea activitatii este programata pentru sfarsitul anului 2009.
 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2063 :: 17.86MB