No SSO cookie

Grupul Hyundai sufla titlul detinut de Toyota in Europa

voteaza
(0/ 0)
Grupul Hyundai sufla titlul detinut de Toyota in Europa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul Hyundai, impreuna cu KIA Motors au preluat pozitia de lider asiatic in vanzarile de pe teritoriul Europei, in detrimentul companiei Toyota.

 
 
Confruntata cu problema recall-urilor masive, si implicit scaderea vanzarilor, datorita deteriorarii imaginii, Toyota se indreapta incet-incet catre statutul de umbra al marii companii, care in 2009 detronase General Motors de pe pozitia de lider mondial. Si cu Volkswagen a carui politica este setata clar catre dominatia mondiala a pietei auto, nu prea sunt multe vesti bune care sosesc la sediul central al japonezilor.


Mai mult, acestia a pierdut pozitia de lider pe piata europeana din randul producatorilor asiatici, in favoarea Hyundai Motor Co. impreuna cu afiliata sa, KIA Motors Corp.


Cele doua companii coreene au vandut, impreuna, 521.369 vehicule, in primele zece luni ale anului 2010, ceea ce inseamna o crestere de 4% fata de intreg anul perecedent.
Aceasta le-a adus si titlul de cel mai mare producator asiatic de pe piata europeana, cu o cota de piata de 4,5%


In acelasi timp, cifrele care reprezinta vanzarile Toyota, impreuna cu divizia Lexus, au scazut cu 17%, la o suma totala de 511.754 unitati . Si asta reprezinta o felie de 4,4% din piata Europei.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2375 :: 17.86MB