No SSO cookie

Grupul Hyundai sufla titlul detinut de Toyota in Europa

voteaza
(0/ 0)
Grupul Hyundai sufla titlul detinut de Toyota in Europa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul Hyundai, impreuna cu KIA Motors au preluat pozitia de lider asiatic in vanzarile de pe teritoriul Europei, in detrimentul companiei Toyota.

 
 
Confruntata cu problema recall-urilor masive, si implicit scaderea vanzarilor, datorita deteriorarii imaginii, Toyota se indreapta incet-incet catre statutul de umbra al marii companii, care in 2009 detronase General Motors de pe pozitia de lider mondial. Si cu Volkswagen a carui politica este setata clar catre dominatia mondiala a pietei auto, nu prea sunt multe vesti bune care sosesc la sediul central al japonezilor.


Mai mult, acestia a pierdut pozitia de lider pe piata europeana din randul producatorilor asiatici, in favoarea Hyundai Motor Co. impreuna cu afiliata sa, KIA Motors Corp.


Cele doua companii coreene au vandut, impreuna, 521.369 vehicule, in primele zece luni ale anului 2010, ceea ce inseamna o crestere de 4% fata de intreg anul perecedent.
Aceasta le-a adus si titlul de cel mai mare producator asiatic de pe piata europeana, cu o cota de piata de 4,5%


In acelasi timp, cifrele care reprezinta vanzarile Toyota, impreuna cu divizia Lexus, au scazut cu 17%, la o suma totala de 511.754 unitati . Si asta reprezinta o felie de 4,4% din piata Europei.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2170 :: 18.68MB