No SSO cookie

GM a redus sponsorizarile cu 60%

voteaza
(0/ 0)
GM a redus sponsorizarile cu 60%
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Bugetul de sponsorizari a celor de GM a fost redus drastic, una dintre victimele acestei decizii fiind Tiger Woods.

 
 

Una dintre masurile pe care GM s-a vazut nevoita sa o ia pentru a reduce cheltuielile pe timp de criza a lovit in contractele de publicitate. De la sfarsitul anului 2008, inceputul crizei economice, si pana in prezent GM si-a redus cu 60% bugetul de sponsorizari, refuzand sa mai innoiasca anumite contracte.


"Nu vor fi mai mult de opt sau noua acorduri valabile in acelasi timp", a recunoscut Steve Tihanyi, director de marketing pentru GM. "Putem investi banii nostri mai intelept si sa obtinem aceleasi rezultate”, a mai declarat acesta.


In perioada 2006-2008, gigantul american a investit in sponsorizari peste 500 de milioane de dolari. Unul dintre contractele reziliate este cel cu Tiger Woods, cel mai bun jucator de golf din lume, insa au urmat si contracte cu alti sportivi americani.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2248 :: 18.68MB