No SSO cookie

GM a redus sponsorizarile cu 60%

voteaza
(0/ 0)
GM a redus sponsorizarile cu 60%
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Bugetul de sponsorizari a celor de GM a fost redus drastic, una dintre victimele acestei decizii fiind Tiger Woods.

 
 

Una dintre masurile pe care GM s-a vazut nevoita sa o ia pentru a reduce cheltuielile pe timp de criza a lovit in contractele de publicitate. De la sfarsitul anului 2008, inceputul crizei economice, si pana in prezent GM si-a redus cu 60% bugetul de sponsorizari, refuzand sa mai innoiasca anumite contracte.


"Nu vor fi mai mult de opt sau noua acorduri valabile in acelasi timp", a recunoscut Steve Tihanyi, director de marketing pentru GM. "Putem investi banii nostri mai intelept si sa obtinem aceleasi rezultate”, a mai declarat acesta.


In perioada 2006-2008, gigantul american a investit in sponsorizari peste 500 de milioane de dolari. Unul dintre contractele reziliate este cel cu Tiger Woods, cel mai bun jucator de golf din lume, insa au urmat si contracte cu alti sportivi americani.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.0714 :: 22.19MB