No SSO cookie

Germania vrea ca GM sa-si majoreze contributia la Opel inainte de a analiza ajutoarele de stat

voteaza
(0/ 0)
Germania vrea ca GM sa-si majoreze contributia la Opel inainte de a analiza ajutoarele de stat
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Germania vrea ca General Motors sa isi majoreze contributia la reorganizarea subsidiarei Opel, inainte de a decide daca va acorda sau nu ajutoare de stat, au declarat doua surse apropiate situatiei, citate de Bloomberg.

 
 
Ministrul economiei, Rainer Bruederle, va exprima acest punct de vedere in cadrul unei vizite de doua zile in Statele Unite, ce include o reuniune cu secretarul Trezoreriei americane, Timothy Geithner, au precizat cele doua surse, care au cerut sa nu fie identificate, pentru ca discutiile sunt confidentiale.

GM a anuntat ca va oferi 600 milioane euro pentru restructurarea Opel si va cere pana la 2,7 milioane euro de la guvernele europene.


Germania a oferit luna trecuta fonduri pentru mentinerea operatiunilor Opel, dar este mai prudenta in legatura cu ajutoarele de stat, dupa ce GM a renuntat la vanzarea diviziei Opel catre grupul Magna, tranzactie sustinuta de guvernul german.

GM a decis in noiembrie sa pastreze Opel si sa deruleze restructurarea pe cont propriu. Guvernul german se asteapta ca GM sa inainteze o cerere pentru ajutoare de stat pana la mijlocul lunii fabruarie, au precizat cele doua surse.

GM a anuntat ca are nevoie de ajutoare financiare de la statele europene, printre care Marea Britanie, Spania si Polonia. Grupul nu a anuntat cat intentioneaza sa ceara fiecarui stat si este neclar cu cat doreste guvernul german sa-si majoreze GM contributia.

 

Cuvinte cheie:
GM | Opel |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2788 :: 13.93MB