No SSO cookie

Geneva LIVE: Yeti, primul SUV Skoda

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Yeti, primul SUV Skoda
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Skoda a prezentat la Geneva primul sau SUV compact din istorie: modelul Yeti.

 
 

Skoda prezinta la Geneva ceea ce au asteptat mult fanii marcii din Cehia. Este vorba de primul SUV din istoria companiei, noul model Yeti. Skoda Yeti este un SUV compact care imprumuta sistemul de tractiune integrala existent la Volkswagen.

 

Yeti va ataca un segment de piata detinut in mod traditional de Toyota RAV4 sau Ford Kuga. Lungimea lui Yeti se situeaza la valoarea de 4.200 mm, sub VW Tiguan, probabil pentru ca cele doua modele sa nu se confrunte direct pe segmentul de piata. Designul exterior al noului Yeti poarta amprenta marcii Skoda, prin configuratia grilei, forma blocurilor optice, dar tradeaza, in acelasi timp, prin linia generala, care face modelul ceh sa semene foarte mult cu VW Tiguan.

 

Skoda a pregatit doua motorizari pe benzina si trei diesel. Vorbim de propulsorul 1.2 FSI de 102 cai putere, disponibili doar pentru puntea fata, si de propulsorul de 1.8 litri si 160 cai putere, disponibili pe ambele punti. Fanii diesel-ului se pot bucura de motorul de 2.0 litri, dotat cu common-rail, care este disponibil in trei versiuni de putere: de 109, de 138 sau 168 cai. 

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Skoda | Yeti |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3228 :: 17.86MB