No SSO cookie

Geneva LIVE: Renault R-Space

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Renault R-Space
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Daca va intrebati ce crede Renault ca se va cauta in segmentul lui Scenic in a doua jumatate a acestui deceniu, aveti posibilitatea de a afla un posibil raspuns din imaginile alaturate. Botezat R-Space, conceptul prezentat de francezi la Geneva alaturi de Captur isi propune sa fie instrumentul ideal de transport pentru o familie nu foarte numeroasa.

 
 


Dotat cu un parbriz urias, Renault R-Space a primit si el o serie de gadget-uri ce este putin probabil, daca nu imposibil, sa ajunga in versiunea de serie. Lasand la o parte jantele de 21 inch, trebuie mentionate aici cele 27 de motorase electrice ce permit ca bancheta din spate, impartita in cubulete asemenea celor de LEGO sa ia formele potrivite pentru a acomoda fie doi adulti, fie o multime de bagaje, fie pentru a deveni o suprafata plana potrivita ca loc de joaca.

Exista insa si o dotare ce va fi cu siguranta in versiunea de serie a lui Renault R-Space ba mai mult, isi va face aparitia cu mult inaintea acesteia pe piata - chiar anul viitor. Este vorba despre motorul botezat TCe, versiunea de doar 0,9 litri turbo cu trei cilindri si 110 CP fiind in avangarda unei intregi game de asemenea motoare ce se va intinde in toata gama Renault.

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
3.2004 :: 17.88MB