No SSO cookie

Geneva LIVE: Peugeot SR1 Concept

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Peugeot SR1 Concept
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Peugeot SR1 Concept este o masina admirabila!

 
 
Peugeot SR1 Concept este una dintre putinele decapotabile care arata la fel de bine indiferent daca este cu polafonul retractat sau nu. Si asta nu este tot!

Proportiile sunt spectaculos distribuite. Capota motorului lunga, portbagajul scurt, lata, joasa, masina are toate detaliile unui vehicul spectaculos si proportionat ca la carte.

Masina are o gramada de tehnologii superioare si futuristice, care probabil nu vor ajunge vreodata sa fie puse pe linia de fabricatie. Ce e de retinut este motorizarea turbo-diesel hibrid, care ofera 213 CP si asigura un consum de 4,9 l/100km. De asemenea, masina are tractiune integrala adaptabila si asistata de noua tehnologie HYbrid4 tech unde intervine motorizarea electrica. Plafonul retractabil, realizat din material plastic, foloseste o tehnologie folosita la barcile cu panze iar instrumentele de bord folosesc tehnologia tuburilor din cristal..

Si asa cum spuneam, Peugeot SR1 Concept probabil ca nu va vedea niciodata soselele ca masina de serie, ceea ce ne indeamna sa privim cu o oarecare strangere de inima fotografiile acestui minunat automobil.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.6305 :: 17.88MB