No SSO cookie

Geneva LIVE: Iata noul Skoda Fabia RS!

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Iata noul Skoda Fabia RS!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Acesta este noul Skoda Fabia RS. Fabia RS este un model sportiv bazat pe Skoda Fabia.

 
 
Noul Skoda Fabia RS vine atat sub forma unui hatchback, cat si ca si versiune break, ceea ce este o noutate pentru Fabia. Noul model este mai agresiv atat ca si design, cat si in ceea ce priveste performantele.

Noul Skoda Fabia Rs a imprumutat propulsorul de 1.4 litri bi-turbo de la modelul Seat Ibiza Cupra. Propulsorul de 1.4 litri dezvolta 178 CP, ceea ce este mai mult decat suficient pentru o masina de dimensiunile sale.

Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 7.3 secunde, iar viteza maxima este de 220 km/h. Consumul declarat de Skoda este de 6 litri/100 km. Noul Fabia RS a primit cutia automata cu 7 viteze DSG inca din versiunea standard. Acesta primeste de asemenea si padele pozitionate sub volan, pentru a usura schimbarea vitezelor si a oferi o senzatie cat mai sportiva soferului.

Noul Fabia RS este mult mai sportiv decat modelul anterior, acesta primind o noua bara fata/spate, un difuzor si esapament cu iesiri duble si jante de 17". Versiunea anterioara Fabia RS a folosit un propulsor diesel, dar Skoda a decis ca propulsoarele pe benzina sunt mai potrivite pentru un asemenea model. 

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5153 :: 22.2MB