No SSO cookie

Geneva LIVE: conceptul Hyundai i-Flow

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: conceptul Hyundai i-Flow
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conceptul Hyundai i-Flow a fost prezentat anul acesta in premiera mondiala la Geneva.

 
 
Conceptul Hyundai i-Flow ar putea fi dupa spusele coreenilor, conceptul pe care se va baza noul Hyundai Sonata european. Acestia nu au declarat raspicat ca este vorba de un concept pentru Sonata, dar au spus ca prefigureaza noul model din segmentul D. Acest lucru inseamna ca va fi rivalul direct al modelelor Citroen C5, Ford Mondeo si Volkswagen Passat.

Dimensiunile conceptului sunt aproape identice cu cele al curentului Sonata. Dimensiunile conceptului i-Flow sunt: 4.780mm lungime, 1.850mm latime, 1.420mm inaltime si ampatamentul de 2.800mm. Modelul Sonata are urmatoarele dimensiuni: 4.820mm lungime, 1.835mm latime, 1.470mm inaltime si ampatamentul de 2.795mm. 

Conceptul i-Flow este al saptelea concept realizat de studioul de design din Russelsheim, Germania. Coreenii au declarat ca noul concept urmeaza designul "sculptura fluida" ales pentru toate modelele noi. Liniile cursive se intalnesc si in interiorul conceptului. Producatorul corean a declarat ca materialele folosite sunt de ultima generatie, scopul lor principal este acela de a reduce greutatea totala a masinii.

Sistemul de propulsie ales de Hyundai este unul hibrid, bazat pe un propulsor diesel de 1.7 litri. Propulsorul diesel este conectat la un set de baterii Li-Ion, care cresc puterea masinii, la fel ca un sistem turbo. Transmisia folosita este una automata cu dublu-ambreiaj. Hyundai a declarat ca in 2011 va fi lansat un model de productie bazat pe conceptul i-Flow.

Andrei Monenciu





 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.7999 :: 17.81MB