No SSO cookie

Geneva 2009: Mitsubishi i MiEV Sport Air

voteaza
(0/ 0)
Geneva 2009: Mitsubishi i MiEV Sport Air
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mitsubishi Motors a dezvaluit asistentei, prezente la cel de al 79-lea Salon Auto din cadrul Palexpo Geneva, conceptul i MiEV Sport Air.

 
 

Folosind acelasi apelativ ca al Saab 9x - "Air", noua masina este un open top, o varianta al lui i MiEV Sport, un studiu de design dezvaluit in premiera in 2007 la Tokyo Auto Show.
Ca si varianta hardtop, conceptul in doua usi are niste linii bine definite, rotile amplasate la extremitatile caroseriei si aripile amplu scoase in evidenta. Totodata, designul caroseriei transporta curentii de aer exact acolo unde trebuie si exact pentru ce e nevoie: la motorul electric montat in spate, care beneficiaza astfel de racirea necesara.
Plafonul decupat (cu panouri solare integrate) este conceput pentru a conferi ocupantilor senzatia de prospetime coroborata cu cea de a fi in trendul eco-friendly.
Creata cu scopul declarat de a imbina o suma a calitatilor de masina non-poluanta cu cele ale performantelor dinamice, masina are bateriile lithium-ion montate in podea, asigurand astfel un centru de greutate mult coborat.
Mitsubishi i MiEV Sport Air masoara 3450 mm. lungime si 2550 mm. latime (la baza rotilor).

 

foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8345 :: 17.89MB