Folosind acelasi apelativ ca al Saab 9x - "Air", noua masina este un open top, o varianta al lui i MiEV Sport, un studiu de design dezvaluit in premiera in 2007 la Tokyo Auto Show.
Ca si varianta hardtop, conceptul in doua usi are niste linii bine definite, rotile amplasate la extremitatile caroseriei si aripile amplu scoase in evidenta. Totodata, designul caroseriei transporta curentii de aer exact acolo unde trebuie si exact pentru ce e nevoie: la motorul electric montat in spate, care beneficiaza astfel de racirea necesara.
Plafonul decupat (cu panouri solare integrate) este conceput pentru a conferi ocupantilor senzatia de prospetime coroborata cu cea de a fi in trendul eco-friendly.
Creata cu scopul declarat de a imbina o suma a calitatilor de masina non-poluanta cu cele ale performantelor dinamice, masina are bateriile lithium-ion montate in podea, asigurand astfel un centru de greutate mult coborat.
Mitsubishi i MiEV Sport Air masoara 3450 mm. lungime si 2550 mm. latime (la baza rotilor).
foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!