Conceput intr-o maniera futurista, Dacia Duster se evidentiaza prin bara frontala extrem de masiva, care incorporeaza doua guri de aerisire dispuse orizontal. Stilul designului Dacia se face resimtit abia in cazul grilei fata, care este flancata de blocurile optice prelungite pe toata lungimea aripilor.
Vazut din lateral, Duster se remarca prin usile masive, inalte, cu deschidere opusa. Partea posterioara a conceptului prezinta mai multa robustete, dar reuseste, in acelasi timp, sa impresioneze prin inovatia de care au dat exemplu designerii romani. Designul exterior este completat prin jantele de aluminiu de 21 inch, oglinzile retrovizoare implementate in ferestrele usilor si evacuarile trapezoide.
Interiorul conceptului romanesc surprinde prin modul ingenios in care a fost proiectat. Spre exemplu, scaunul pasagerului din dreapta poate fi glisat si bagat sub scaunul soferului, pentru a oferi mai mult spatiu. Sub capota lui Duster, Dacia a pregatit un motor dCi de 1.5 litri si 105 CP, unitate care are un consum de 5.3 litri si un nivel al emisiilor de 139 g/km de CO2.
Text: Robert Gherghe
Foto: Cristian Szilvassy
LIVE GENEVA 2009!
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!