No SSO cookie

Frankfurt LIVE: Mercedes E63 AMG Estate

voteaza
(0/ 0)
Frankfurt LIVE: Mercedes E63 AMG Estate
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Germanii de la Mercedes-Benz au oferit detaliile privind noul E63 AMG Estate care produce nu mai putin de 525 CP.

 
 
Noul model din gama AMG, E63 combina dinamica in conducere, utilitatea si eficienta. Toate acestea pentru ca autovehiculul care va fi produs in serie din 2010 produce 525 CP, ajunge de la 0 la 100 kilometri in 4,6 secunde si consuma 12,8 litri/100 de kilometri parcursi.


Varful de gama pentru E-Klasse are montat sitemul de suspensii AMG RIDE CONTROL, care controleaza electronic amortizoarele si foloseste un nou ax frontal. Noul E63 AMG Estate stabileste noi standarde in clasa din care face parte, tinand cont de caracteristici precum o mare capacitate de depozitare, cuprinsa intre 695 si 1950 de litri si un consum foarte redus in raport cu performantele, 12,8 litri/100 km.


Si pentru a demonstra ca Mercedes-Benz isi upgradeaza tehnologia  de la an la an, noul E63 produce cu 11 CP mai mult decat precedentul motor, in timp ce reducerea combustibilului la suta de kilometri parcursi a scazut cu pana la 12%.


Valentin Danaila

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

orice ar fi aceasta masina este sufletul si inima mea a 2 sotie (POTI SA AI ORICE MARCA DE MASINA ATITA TIMP CIT ESTE MERCEDES-BENZ)BRAVO SI VA IUBESC CU TOATA FIINTA MEA cu bine si va urez noi si noi succese adi din timisoara romania

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3816 :: 22.19MB