No SSO cookie

Fostul presedinte Ford Europa a pierdut premiul cel mare de la Fiat Auto din cauza clauzei de loialitate

voteaza
(0/ 0)
Fostul presedinte Ford Europa a pierdut premiul cel mare  de la Fiat Auto din cauza clauzei de loialitate
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Acceptând oferta celor de la Fiat Auto, Martin Leach, ar fi trăit astăzi mult mai bine. În august, Fiat i-a oferit lui Leach, pe atunci preşedintele Ford Europa, un salariu anual de 1,8 milioane euro (aproximativ 2.187.000 dolari, la cursul actual de schimb), plus 1 milion euro bonus la semnarea contractului pentru CEO.

 
 
[poza1s]Alte bonusuri, totalizând 800.000 euro, pentru 2003 şi 2004 erau garantate dacă Leach s-ar fi alăturat echipei Fiat de la data de 1 septembrie 2003. Ford a declararat că salariul oferit de Fiat era de 5 ori mai mare decat salariul anual primit de Leach de la Ford. Dar oferta Fiat îi cerea lui Leach sa facă dovada ca noua slujbă nu încalcă obligaţiile contractuale cu Ford Motors Company, şi aici au început necazurile lui Leach şi procesele cu Ford. Ford i-a încheiat contractul lui Leach datorită clauzei de loialitate şi acesta a pierdut intr-un final slujba. Leach i-a dat in judecată pe cei de la Ford în noiembrie susţinând că i-au blocat plecarea la Fiat, şi în plus l-au concediat de la Ford, anunţând în mod eronat ca el ţi-a prezentat demisia. Leach susţine că, din moment ce nu a demisionat, el nu a incălcat prin nimic clauza de loialitate cu Ford. Răspunsul celor de la Ford a venit de la Tribunalul Districtual Detroit. Ford a cerut curţii să-i interzică lui Leach să lucreze cu o companie concurentă pe o perioadă de doi ani. Avocaţii Ford au pretins de asemenea că, indiferent dacă Leach demisiona sau era demis, clauza de loialitate era oricum valabilă.

 

Cuvinte cheie:
Ford | Fiat |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2025 :: 22.17MB