No SSO cookie

Fiat si Chrysler vor produce Alfa Romeo si Jeep in Italia

voteaza
(0/ 0)
Fiat si Chrysler vor produce Alfa Romeo si Jeep in Italia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Uzina Mirafiori din Toprino va fi principalul producator de vehicule break si SUV pentru brandurile Alfa Romeo si Jeep.

 
 
Fiat si Chrysler au de gand sa fabrice modelele brandurilor Alfa Romeo si Jeep, destinate distributiei la nivel global, ca o parte a actiunii comune de tip joint-venture, care va prelua controlul asupra Uzinei Mirafiori din Torino, Italia. Fiat si Chrysler vor investi mai mult ede 1,3 miliarde $ pentru retehnologizarea uzinei care va produce sedan-ul de clasa mijlocie Giulia, precum si modelele break si SUV pentru brandurile Alfa Romeo si Jeep.


Fiat a cheltuit deja 20 de miliarde Euro, din 2014 pana acum, pentru a-si imbunatati eficienta liniilor de asamblare, a produselor proprii, dar si pentru concesii facute sindicatelor, in privinta regulamentelor de munca.


Oficialii Fiat au declarat ca startul productiei din Torino va fi intr-unul din ultimele trimestre ale anului 2012, si jumatate din productie va fi vanduta in Europa, in timp ce restul va fi destinat in mare parte Americii de Nord.


Investitia va duce la o crestere a productiei de la 250.000 la 280.000 unitati pe an. Uzina Mirafiori a fabricat 178.500 vehicule in anul 2009.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2580 :: 17.87MB