No SSO cookie

Fiat ar putea vinde Lancia sub brandul Chrysler

voteaza
(0/ 0)
Fiat ar putea vinde Lancia sub brandul Chrysler
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fiat ar putea sa vanda modelele Lancia sub brandul Chrysler in majoritatea pietelor si sa pastreze marca Lancia numai in unele tari.

 
 
"Nu exista nicio indoiala ca, in afara unui numar limitat de piete din Europa, Chrysler va deveni marca mondiala", pentru ca este mai cunoscuta decat Lancia, ce se vinde in principal in Italia, a declarat Marchionne, pentru Automotive News Europe.

"Trebuie sa fim atenti sa nu distrugem radacinile Lancia, sa gasim o solutie prin care sa pastram identitatea Lancia, printr-un acord ce pune in comun cat mai mult posibil portofoliul" modelelor cu Chrysler, a adaugat el.


Potrivit Automotive News, Fiat va decide viitorul Lancia pana la sfarsitul anului viitor.

Fiat ar putea decide sa vanda autoturismele sub marca Lancia numai in Italia, Franta si Belgia sau sa transforme Lancia intr-o marca secundara a grupului Chrysler in Europa, a anuntat publicatia.

In 2008, Lancia a vandut 103.000 autoturisme, dintre care 93.000 in Italia. Potrivit cotidianului financiar MF, ce citeaza surse din industrie, Fiat ar putea decide chiar sa pastreze marca Lancia numai in Italia.

Fiat, care a preluat controlul asupra operatiunilor Chrysler, vrea sa beneficieze de toate sinergiile posibile cu grupul american.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3067 :: 17.86MB