Target-ul celor de la Inden a fost sa ajunga la o viteza maxima de 300 km/h. Pentru aceasta tunerii au adaugat un sistem de evacuare sport din otel inoxidabil, suspensii reglabile mult mai rigide, catalizator sport si o unitate ECU recalibrata ce creste puterea cu 35 cp.
La exterior Inden a adaugat: spoiler fata, prize de aer laterale si un deflector din fibra de carbon integrat in spoilerul spate, jante de 20" si si un kit de amortizoare sportive.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 27 July 2009 09:46
oooooooooooooo imi plac ferari :-) :coolsmile:
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!