No SSO cookie

Faster One - Cu viteza luminii

voteaza
(0/ 0)
Faster One - Cu viteza luminii
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Proprietari de Veyron, uitati-va in oglinda retrovizoare

 
 
Se pare ca o companie suedeza construieste cea mai rapida masina de strada din lume, Weber Sportscars Faster One. Cifrele anuntate oficial sunt incredibile: o viteza maxima de 416km/h, acceleratia 0-100km/h in 2.5s, 0-200km/h in 6.6s si 0-300km/h in 16.2s. Masina utilizeaza un motor GM LS7 ce dezvolta 900CP. Totusi motorul nu a fost tinut la starea din fabrica ci mult imbunatatit de aceasta companie minune. Acest bolid montat intre scaune a fost cuplat cu o cutie de viteze secventiala semiautomatica in 6 trepte, cutie care anunta uimitorul timp de schimbare a vitezelor de doar 50ms. Pentru incetinirea masinii au fost utilizate frane cu 12pistoane de aluminiu si discuri de ceramica. Chiar daca pare a fi o masina conceputa doar pentru viteza nu va faceti o parere gresita caci in interior se afla geamuri electrice, navigare prin satelit, camera video pentru marsarier si sistem climatronic. Desi pretul masinii nu e deloc mic, aprox 1.5mil $, noi credem ca merita toti banii caci nu e nicio senzatie mai placuta decat aceea de a te simti cel mai rapid de pe sosea.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

iar fac astia OZN-uri

scris de Anonim

:exclaim: :coolhmm: :coolgrin: :coolsmirk: :coolcheese:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3353 :: 22.19MB