No SSO cookie

E oficial: Brawn nu are benzina putina!

voteaza
(0/ 0)
E oficial: Brawn nu are benzina putina!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

FIA a prezentat public greutatile oficiale inaintea cursei de maine, si Brawn nu are deloc benzina putina cum se specula!

 
 
Incepand cu sezonul 2009 al Formula 1, FIA dezvaluie public greutatile tutor masinilor inaintea startului cursei pentru a ajuta la formarea ideei asupra cantitatii de benzina avuta de fiecare masina in parte. Masinile care au ajuns in a treia parte a calificarilor au fost cantarite dupa finalul acestor calificari, in vreme greutatile ale masinilor care nu au ajuns in ultima parte a calificarilor trebuie sa fie declarate de catre echipe la scurt timp dupa sesiune. Astfel, in urma datelor oferite de FIA, ne putem da seama foarte usor ca Brawn GP nu a adoptat o strategie cu benzina foarte putina si mai multe opriri, in ciuda ritmului lor fabulos! Ca sa nu o mai lungim, mai jos aveti datele: 1. Jenson Button, Brawn GP, 664.5kg 2. Rubens Barrichello, Brawn GP, 666.5 3. Sebastian Vettel, Red Bull, 657 4. Robert Kubica, BMW Sauber, 650 5. Nico Rosberg, Williams, 657 6. Felipe Massa, Ferrari, 654 7. Kimi Raikkonen, Ferrari, 655.5 8. Mark Webber, Red Bull, 662 9. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 691.5 10. Fernando Alonso, Renault, 680.7 11. Heikki Kovalainen, McLaren, 690.6 12. Nelson Piquet, Renault, 694.1 13. Giancarlo Fisichella, Force India 689 14. Kazuki Nakajima, Williams, 612.5 15. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 675.5 16. Adrian Sutil, Force India, 684.5 17. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 662.5 18. Lewis Hamilton, McLaren, 655 19. Timo Glock, Toyota, 670 20. Jarno Trulli, Toyota, 660 Extrem de surprinzatoare este performanta modesta a lui Kazuki Nakajima de la Williams, care a reusit doar locul 14 in ciuda faptului ca din cate se pare are cea mai putina benzina dintre toti competitorii si de faptul ca Nico Rosberg, colegul sau de la Williams, are mult mai multa benzina si a reusit sa ocupe locul 5.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1617 :: 22.11MB