No SSO cookie

Donkervoort D8 270 RS

voteaza
(0/ 0)
Donkervoort D8 270 RS
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

N-a trecut mult timp de cand un Donkervoort D8 "upgradat" a facut istorie pe circuitul de la Nurburgring realizand cel mai rapid tur de circuit pentru o masina de serie.

 
 
[poza1s] Recordul a fost destul de controversat la vremea lui pentru ca Donkervoort nu lansase inca si varianta pentru sosea, eveniment care s-a petrecut de curand. Lansat in februarie la AutoRAI , Donkervoort D8 270 RS este o copie fidela a modelului care a produs recordul de pe pista. Editia a fost destul de limitata, s-au produs doar 25 de masini. [poza2d] Donkervoort produce supermasini care ar putea fi descrise ca un Lotus 7 modern, masina construita in anii 50’ si care a devenit foarte populara pe circuite datorita greutatii reduse si incredibilului raport putere-greutate. D8 270 RS duce mai departe tema lui Lotus 7 introducand un motor extrem de puternic da la Audi, 1.8 T 20V capabil sa dezvolte 270CP. Combinat cu un sasiu extrem de usor D8 270 RS produce peste 400 CP/tona. D8 270 RS difera de alte modele D8 prin “nasul” cu fante mari pentru ventilatie si prin radiatorul suplimentar. Aceste modificari erau necesare pentru a oferi masinii suficienta racire atat pe pista cat si pe sosea. [poza3s] Donkervoort spune ca 270RS este capabil sa atinga 100 km/h in mai putin de 4 secunde. Chiar daca nu este cea mai rapida masina de serie si nu se poate lauda ca invinge o Ultima GTR in line dreapta, D8 270 RS se poate mandri in continuare cu titlul de “ king of the ring”.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1853 :: 15.04MB