No SSO cookie

Donkervoort D8 270 RS

voteaza
(0/ 0)
Donkervoort D8 270 RS
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

N-a trecut mult timp de cand un Donkervoort D8 "upgradat" a facut istorie pe circuitul de la Nurburgring realizand cel mai rapid tur de circuit pentru o masina de serie.

 
 
[poza1s] Recordul a fost destul de controversat la vremea lui pentru ca Donkervoort nu lansase inca si varianta pentru sosea, eveniment care s-a petrecut de curand. Lansat in februarie la AutoRAI , Donkervoort D8 270 RS este o copie fidela a modelului care a produs recordul de pe pista. Editia a fost destul de limitata, s-au produs doar 25 de masini. [poza2d] Donkervoort produce supermasini care ar putea fi descrise ca un Lotus 7 modern, masina construita in anii 50’ si care a devenit foarte populara pe circuite datorita greutatii reduse si incredibilului raport putere-greutate. D8 270 RS duce mai departe tema lui Lotus 7 introducand un motor extrem de puternic da la Audi, 1.8 T 20V capabil sa dezvolte 270CP. Combinat cu un sasiu extrem de usor D8 270 RS produce peste 400 CP/tona. D8 270 RS difera de alte modele D8 prin “nasul” cu fante mari pentru ventilatie si prin radiatorul suplimentar. Aceste modificari erau necesare pentru a oferi masinii suficienta racire atat pe pista cat si pe sosea. [poza3s] Donkervoort spune ca 270RS este capabil sa atinga 100 km/h in mai putin de 4 secunde. Chiar daca nu este cea mai rapida masina de serie si nu se poate lauda ca invinge o Ultima GTR in line dreapta, D8 270 RS se poate mandri in continuare cu titlul de “ king of the ring”.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2603 :: 22.17MB